網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Yellowcard Only One唯一
2009/12/04 13:33:40瀏覽1473|回應0|推薦0
the Lyrics is form http://www.sing365.com 
Broken this fragile thing now打破目前這種脆弱的東西 
And I can't, I can't pick up the pieces我不能,我不能收拾殘局 
And I've thrown my words all around我和我的話傳到了各地 
But I can't, I can't give you a reason但我不能,我不能給你一個理由 
I feel so broken up (so broken up)我覺得這樣的分割(如此破碎) 
And I give up (I give up)我放棄了(我放棄) 
I just want to tell you so you know我只是想告訴你讓你知道 

(Chorus)(合唱) 
Here I go, scream my lungs out and try to get to you我去這裡,我的肺叫出來,並嚐試得到你 
You are my only one你是我的唯一 
I let go, but there's just no one who gets me like you do讓我去,但只是沒有人像我喜歡你這樣 
You are my only, my only one你是我的唯一,我的唯一 

Made my mistakes, let you down我的錯誤,讓你失望 
And I can't, I can't hold on for too long我不能,我不能維持的太久 
Ran my whole life in the ground然而我的整個生活在地下 
And I can't, I can't get up when you're gone我不能,我不能站起來的時候你走了 

And something's breaking up (breaking up)和某些事的分手(分手) 
I feel like giving up (like giving up)我覺得自己放棄(如放棄) 
I won't walk out until you know我不會走,直到你知道 

(Chorus)(合唱) 
Here I go, scream my lungs out and try to get to you我去這裡,我的肺叫出來,並嚐試得到你 
You are my only one你是我的唯一 
I let go, but there's just no one who gets me like you do讓我去,但只是沒有人像我喜歡你這樣 
You are my only my only one你是我唯一我唯一的 

(Music Intro)(音樂介紹) 

我去這裡,所以留下一個不誠實地說明我對你只是唯一,我知道你能看穿我這麼讓我走,你會發現某些人 
Here I go, so dishonestly leave a note for you my only one, and i know you can see right through me so let me go and you will find someone 

(Chorus)(合唱) 
Hear i go,scream my lungs out and try to get to you聽到我去,我的肺尖叫出來,並嚐試得到你 
You are my only one你是我的唯一 
I let go, but there`s just no one, no one like you我放手,但這裡沒有人,沒有人喜歡你 
You are my only, my only one你是我的唯一,我的唯一 
My only one (x3)我的唯一 (× 3) 
you are my only one你是我的唯一

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3557828