網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Yellowcard- City of Devils城市魔鬼
2009/12/04 13:57:34瀏覽331|回應0|推薦1





Yellowcard- City of Devils 

Man once sang to me 
Look at you saving the world on your own 
And I wonder how things gonna be 
As the time here it passes so slow 

In a city of devils we live 
A city of devils we live 

Find somebody to learn 
Boy, you gotta love someone more than yourself 
I can feel the fire of the city lights burn 
And it's hard to find Angels in Hell 

Flying along 
And I 
Feel like I don't belong 
And I 
Can't tell right from the wrong 
And why have I been here so long? 

In a city of devils we live 
A city of devils we live 

Questions I can't seem to find 
To the answers I already have 
And you can't see the sky here at night 
So I guess I can't make my way back 

Flying along 
And I 
Feel like I don't belong 
And I 
Can't tell right from the wrong 
And why have I been here so long? 

What if I wanted you here 
Right now 
Would you fall in the fire burn me down 
If I wanted you here 
Right now 
Would you fall in the fire burn me down 
If I wanted you here 
Right now 

In a city of devils we live [x2] 
a city of devils we live 
In a city of... 

Flying along 
and I 
feel like I don't belong 
and I 
can't tell right from the wrong 
and why have I been here so long? 

I don't belong 
don't belong 
I've been here too long 
too long 


不負責英文翻譯 

黃色卡片-城市魔鬼 

有人曾經唱給我聽 
看看你拯救自己擁有的世界 
我不知道如何 
隨著時間的經過在這裡如此緩慢 

在城市,我們和惡魔生活 
在城市我們和惡魔生活 

發現有人學習 
孩子,你得愛別人超過自己 
我能感覺到火在城市之光中燃燒 
我們很難找到天使在地獄 

單獨飛行 
和我 
覺得這不屬於我 
和我 
不能正確道出擔心甚麼 
為什麼我在這裡這麼長時間? 

在城市,我們和惡魔生活 
在城市我們和惡魔生活 

問題我看來不能找到 
你的答案我已經有了 
和你無法看到這裡夜晚的天空 
所以我想..我不能用我的方式回去 

單獨飛行 
和我 
覺得這不屬於我 
和我 
不能正確道出擔心甚麼 
為什麼我在這裡這麼長時間? 

為甚麼我想你在這裡 
現在 
當你跌落了火焰燒落我 
如果我想你在這裡 
現在 
當你跌落了火焰燒落我 
如果我想你在這裡 
現在 

在城市,我們和惡魔生活[ X2次] 
一個城市的惡魔和我們的生活 
在城市的... 

單獨飛行 
和我 
覺得這不屬於我 
和我 
不能正確道出擔心甚麼 
為什麼我在這裡這麼長時間? 

我不屬於 
不屬於 
我已經在這裡太久 
太長
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3557876