網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
首次嚐試寫英文文章之我想訂購十年的空中英語教室
2010/04/01 01:12:57瀏覽577|回應2|推薦3
When I saw the promotion of "Studio classroom" that to order both of the magazine and the "Super光碟" for 10 years just cost me 12000 NT dollars, I really want to take this because of economical promotion.

But Kao suggested me not to do this before considering my patience.He warned me it's a pressure to receive the magazine monthly if i order the magazine.

He told me " To order English magazine for 10 years doesn't mean you'll improve your Eglish ability immediately, including listening、writing、speaking 、reading.The most important thing to learn Eglish is to keep on it."He is right.Then he sugested me when I finish the one I just bought,to buy a new one. I can think about ordering "Studio classroom" even for 20 years, if I could complete it several times.

After the chat, I changed my mind.

Maybe I should start to try Kao's suggestion, To finish the one I bought first.




總是說學英文就是要不怕錯,要多寫多說,於是我鼓起勇氣,靠著以往上課學來還記得的部份,再加上自己看來的,寫了上面這一段,希望有大大可以給我評論建議。(啊~~~!!!現在臉超紅超熱的啦!>////////<)
 
佑璇 20100401
( 心情隨筆雜記 )
回應 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=aiaigasa&aid=3903146

 回應文章

古小兔
就訂吧
2010/04/02 21:53

學英文很好丫,現在什麼都要英文,不管以後出國不出國,在國內如果想換工作,或不換工作,會英文是很好的,我就不會英文,有時候想如果我能看得懂,那該有多好,所以,學吧~有時我就覺得書到用時方恨少丫!

佑璇(aiaigasa) 於 2010-04-03 09:36 回覆:
我希望自己可以懂多國語言,所以自學日文和法文,哈!有點好笑。

在學時,我沒有好好把握學好英文的機會,覺得很可惜,現在要學好英文要花更多的時間和金錢囉!

簡單的英文我是看得懂,但就是不會寫,所以現在在寫的方面努力!我們可以一起努力,將來一起英文嗄嗄叫啊!^^

紫烏鴉
等級:7
留言加入好友
勇氣可佳
2010/04/01 07:01
我就不敢
佑璇(aiaigasa) 於 2010-04-01 19:11 回覆:
>////////////<
我的臉頰簡值就像直接貼上烤肉網般的熱辣辣,
這也是好幾次不敢換來的,
不這麼做,
永遠不知道我的英文到底是真的會?
還是“自以為”的會?