網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
零極限 Zero Limits(36):我相信我能飛翔
2010/05/23 15:14:59瀏覽671|回應0|推薦50

qq

我相信我能飛翔

I used to think that I could not go on
我原以為我無法堅持下去,
And life was nothing but an awful song
生命只不過是首讓人憂鬱的歌,
But now I know the meaning of true love
但現在我明白了真愛的含義,
I'm leaning on the everlasting arms
我學會了生命中最持久的武器——
If I can see it, then I can do it
我相信我能飛翔,
If I just believe it, there's nothing to it
我相信我能,那就沒有什麼不可以,

 [1]
I believe I can fly
我相信我能飛翔,
I believe I can touch the sky
我相信我能觸摸天空
I think about it every night and day
日日夜夜,我想像這一幕,
Spread my wings and fly away
展翅飛遠……
I believe I can soar
我相信我能高飛,
I see me running through that open door
我看見我跑過那敞開的生命之門,
I believe I can fly
我相信我能飛翔,
I believe I can fly
我相信我能飛翔,
I believe I can fly
我相信我能飛翔,


See I was on the verge of breaking down

看,我在撕裂墮落的邊緣,
Sometimes silence can seem so loud
有時沉默,但沉默也是無聲的怒吼,
There are miracles in life I must achieve
這是我生命中必須實現的奇蹟,
But first I know it starts inside of me, oh
但我知道要實現它,首先要從我內心做起
If I can see it, then I can do it
我相信我能飛翔,
If I just believe it, there's nothing to it
我相信我能,那就沒有什麼不可以,

[Repeat 1]

Hey, cause I believe in me, oh
因為我相信自己
If I can see it, then I can do it
我相信我能飛翔,
If I just believe it, there's nothing to it
我相信我能,那就沒有什麼不可以,

[Repeat 1]

Hey, if I just spread my wings
我只要展翅
I can fly
我能飛翔,
I can fly
我能飛翔
I can fly,hey
我能飛翔
If I just spread my wings
我只要展翅
I can flyFly-eye-eye
我能飛翔



( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=singi28831&aid=4058559