網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Dear BR I do believe!!!! 348
2009/07/15 10:16:01瀏覽447|回應0|推薦10

詞:劉虞瑞  曲:陳國華  唱:楊培安

想飛上天 和太陽肩並肩
世界等著我去改變
想做的夢 從不怕別人看見
在這裡我都能實現

大聲歡笑 當你我肩並肩
何處不能歡樂無限
拋開煩惱 勇敢的大步向前
我就站在舞台中間

我相信我就是我 我相信明天
我相信青春沒有地平線
在日落的海邊 在熱鬧的大街
都是我心中最美的樂園
我相信自由自在 我相信希望
我相信伸手就能碰到天
有你在我身邊 讓生活更新鮮
每一刻都精采萬分 I do believe!


I do believe!!!!

I do believe!!!!

I do believe!!!!

I do believe!!!!

I do believe!!!!

I do believe!!!!

功夫熊貓的爸爸告訴功夫熊貓:

「其實沒有什麼獨家配方,  祖傳拉麵的湯頭就只是普通的佐料, 它之所以特別﹏ 是在於你相信它是特別的!」

I am a believer in growth.

I believe life is not about achievement, but successive learning and gradual  growth; meanwhile, the qualities like compassion, patience, perseverance, love and joy can be well-developed with time.

As for goals in life, they are something which stretch us and help us to realize one simple concept--we are always between the  graceful and powerful force of " Pull " and " Push" .

Only when I believe, can " Lie" become " Reliability" , unbelievable things be " believable" and even " Impossible mission" become " Mission I am possible."

The bottom line is~~~~~~see it come and watch it leave.

The bottom line is ~~~~~I do believe!!

( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=s222460428&aid=3134846