網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
幽默難得 難得幽默
2005/10/27 07:13:23瀏覽775|回應4|推薦4

我,陰莖,提出加薪的要求有以下的主要原因:

1.      我參加體力勞動。 

2.      我在高溫下工作。

3.      我必須隨時待命工作。

4.      有時候仍須空肚子工作。

5.      我總在最深處地方工作。 

6.      我是在潮濕的環境下工作。

7.      我隨時有被病毒感染的可能。 

8.      凡有工作時,我總是被要求一馬當先。

9.      我在週末和國定假期裏沒有放假待遇。 

10. 任何工作我都必須先把我的腦袋伸進去。 

11. 我的工作環境漆黑一片,而且通風設備極差。 

12. 沒有人付我的加班費,如果我超時工作的話。 

 

 

 

親愛的陰莖,經過陪審團的裁決,您的上訴被駁回,原因如下: 

1.      您無法連續勝任兩個任務。 

2.      您並不總是依照老闆的命令執行任務 

3.      65歲不到,您就已經進入退休年齡了。 

4.      整齊清潔度欠佳,工作期間有時散發異味。   

5.      您工作過後總是把工作過的地方弄得一團糟。 

6.      您有時在未能完成任務前就已經逃離工作地點。

7.      您並不總是遵守安全制度,比方說穿戴安全服裝。 

8.      您對公司忠誠度始終搖擺不定,總是隨時打算跳槽。

9.      您的工作態度不好,自覺性差,需要被人刺激才肯工作。 

10. 您並不總是在規定的地方工作,常常跑到其他地方去溜達。 

11. 您的連續工作時間未能超過八小時,工作期間您經常打瞌睡。 

12. 最後,我們想說的是,你每次進出工作地點時,總是帶著兩個可疑的球形口袋。 

 

此致,陪審團全体成員。

(作者不詳)

 

 

( 心情隨筆男女話題 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=jpmaple241&aid=89786

 回應文章

littlebeetle
等級:8
留言加入好友
interesting
2006/01/12 21:11
幽默不下流的笑話  哈哈哈

承啟人
等級:8
留言加入好友
Never argue with a woman who ....
2005/10/30 11:07

One morning on a lake in Iowa, the husband returns after several hours of fishing and decides to take a nap. Although not familiar with the lake, the wife decides to take the boat out.She motors out a short distance, anchors and continues to read her book.

Along comes a game warden in his boat.He pulls up alongside the woman and says, "Good morning, ma'am. What are you doing?"

"Reading a book," she replies. (Thinking isn't that obvious?)

"You're in a restricted fishing area," he informed her.

"I'm sorry officer, but I'm not fishing, I'm reading."

"Yes, but you have all the equipment. For all I know you could start at any moment. I'll have to take you in and write you up."

"If you do that, I'll have to charge you with sexual assault," says the woman.

"But I haven't even touched you," says the game warden.

"That's true, but you have all the equipment. For all I know you could start at any moment."

"Have a nice day ma'am," and he left.

MORAL: Never argue with a woman who reads. It is likely she can also think.


承啟人
等級:8
留言加入好友
to my old pal
2005/10/28 23:13

Ha ha! I always perk my ears, whenever there are jokes. They perk me up all the time and reminding me life’s so short that I’d better to treat it no serious.


霧非霧
等級:8
留言加入好友
作者不詳
2005/10/27 23:26

丈夫:﹝當初我娶你的時候,真是個大白癡!﹞

妻子:﹝對,你掩飾得真好,我居然一點也沒看出來。﹞

妻子:﹝世界末日只剩五分鐘前,你最想做什麼?﹞

丈夫:﹝當然是跟你做最後一次纏綿囉!﹞

妻子:﹝好吧,那剩下的兩分鐘你還要做什麼?﹞