網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Somepony That I Used to Know (Gotye Pony Parody)
2012/08/13 19:07:38瀏覽154|回應0|推薦1

Now and then I think of Juinor Speedster Flight Camp

You know the chant, skybound soars and daring dives

I was so happy to see you again,

Knowin' that you were my best friend And you were still just the same as I remember

,我現在思考著Juinor Speedster的飛行營

你高唱知道,結合翱翔的天空和大膽的俯衝

 我很高興再次見到你, 你是我最好朋友的那些歲月,

你還是像我記得的一樣,

Pinkie Pie was nice enough to throw you a welcoming party,

And I set up a lot of pranks,

so many pranks You know that it was just dumb luck That it was you that set them all off

And I'm sorry I was laughing with the others 

Pinkie Pie是夠好,邀請你入一個歡迎的派對,

且我設了很多的惡作劇,所以很多惡作劇

你知道,這是剛剛好壞運氣

是你讓它們全部啟動

我很抱歉和其他馬笑你

But you didn't have to loose your cool

In sult all of my new -friends- like they were nothing

And I'll admit the pranks were rude

But you laid it all on Pinkie and that's just not true

但你並沒有失去酷

我健全的新朋友,像他們在也什麼都不是

我會承認這是粗魯的惡作劇

但是你把這一切賴在是Pinkie,這不是真的

No you didn't have to stoop so low

Telling me I was a flip flop, then abruptly leaving,

I'm really sad to see you go,

Now you're just somepony that I used to know

不!你沒有自甘墮落使的如此低落

告訴我,我是一個觸發器,然後突然離開,

我真的很傷心看到你走,

現在你只是我知道的某些小馬

Now you're just somepony that I used to know Now you're just somepony that I used to know

現在你只是我知道的某些小馬

現在你只是我知道的某些小馬

[Gilda:]

Now and then I think of all the times you were much cooler

When you'd race me to the clouds and -we- couldn't tell who won

But I don't thinkyou're still that way,

Hearing all the lame things you say,

You're not the dash I knew as a foal,

And if you -don't- change you'll -just- be somepony that I used to know

現在,然後我覺得每一次,你更酷了

當你到雲中城和我比賽,我們可能不知道誰贏了

但我不認為你還是這樣, 聽到你說的所有的跛腳的東西,

你不是短跑,我知道作為一個小馬駒,

並如果你不要改變你 - 只是我知道的某些小馬

[Dash:]

But you didn't have to loose your cool

In sult all of my new -friends- like they were nothing

And I'll admit the pranks were rude

But you laid it all on Pinkie and that's just not true

但你並沒有失去酷

我健全的新朋友,像他們在也什麼都不是

我會承認這是粗魯的惡作劇

但是你把這一切賴在是Pinkie,這不是真的

No you didn't have to stoop so low

Telling me I was a flip flop,

then abruptly leaving, I'm really sad to see you go,

Now you're just somepony that I used to know

不!你沒有自甘墮落使的如此低落

告訴我,我是一個觸發器,然後突然離開,

我真的很傷心看到你走,

現在你只是我知道的某些小馬

[x2] Somepony 某些小馬 (I used to know) 只是我知道 Somepony 某些小馬 (Now you're just somepony that I used to know) (現在你只是我知道的某些小馬) (I used to know) 只是我知道 (That I used to know) 然後我去知道 (I used to know) 只是我知道 Somepony 某些小馬

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6710448