網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Shadow of a Flower - StormWolf
2012/07/24 15:32:22瀏覽114|回應0|推薦1


作詞者Equinox

Verse 1-
Without our little miss Cheerilee
I don't see where the little foals would be
But behind every smile you see on her face
Is a tormented mind, her world out of place
第1節 -
沒有我們的小姐Cheerilee
我不能看到小馬將會像她
但是,每一個微笑背後,你看著她的臉
是個受折磨的心靈,她與世界格格不入
Thingy-
Teaching is her only distraction
Her sanity is losing traction
All she does is cover up for the good of us all
Her own life, which she's always losing control

教學是唯一能讓她分散注意力的
她的理智失去牽引力
她所做的一切,是包括對我們所有的好
她自己的生活,總是失控的她
Chorus-
Tale of a purple mare
You're always in despair
The pain wont last, I'm always here,
Ill make sure that your path is clear
合唱
紫色馬的故事
你總是在絕望中
痛苦不會持續,我總是在這裡,
我將會確保妳的道路是明確的
Don't hide the dark within,
I know beneath you never sin
Every time you hide the pain
It keeps you away from being driven insane
不要隱藏陰暗之內,
我知道在之內你從未犯罪
每次你隱藏痛苦
會使你遠離驅動的瘋狂
Verse 2-
A smile is what she shows to all
To hide her inner demons' call
Joy never lasts in a mind of depression
And now Cheerilee is beyond all correction
第2節 -
她對一切展現微笑
為了隱藏她“內心的惡魔呼喚
歡樂從來沒有,持續在心中的抑鬱
現在Cheerilee是超越一切矯正

Repeat Thingy-
Repeat Chorus-
重複Thingy-
重複合唱 -
Bridge AKA cheesy as fuck lyrics-
Oh my sweet dear cheerilee
You mean more than the world to me
I can be the one who sets you free
so please, stay with me
俗氣的橋樑又可以說是他媽的歌詞
噢,我的甜蜜親愛的cheerilee
對我來說你比這世界還重要
我可以成為那個給你自由的人
所以請留在我身邊
Chorus-
Bridge again (Outro)
合唱
重新的橋樑(Outro)
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6665675