網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
I Will Rise! :Trixie returns
2012/06/30 21:27:21瀏覽124|回應0|推薦0


Low and Defeated
Humiliated,
低估和被擊敗的侮辱
tears in my eyes and anger in
my empty heart!
淚水在我眼裡和憤怒在我空虛的心中!
(I dreamt of glory and power,
Now I have nothing but hate!
Dreams of fame have made way for
a fury and a lust for vengeance!) x2
(我夢寐以求的榮耀和力量,現在我什麼都沒有,
但我不喜歡!成名的夢想已經獲得途徑暴怒,復仇的慾望!)X2
I will come back much stronger,
我會更強大的,還會回來,
and I will seek you out so
而我將尋找你,
and all will see who is the best!
大家都將會看到誰是最好的!
Long gone are times of loss and,
I've found you at long last now...
長期消失損失的時間和,現在我終於找到你...
I will embrace victory!
我會擁抱勝利!
(No Longer!) (No Longer!)
(不會)(不會!)
I will not hide in shame
我不會隱藏在恥辱
(No Longer) (No Longer ashamed!)
(不再)(不再感到羞恥!)
No longer ashamed
不再感到羞恥
(Hear me now!: No longer! No Longer!)(現在聽我的!不再!不再!)
I will stand tall and proud我會挺起胸膛和驕傲
(No Longer) (No Longer ashamed!)(不再)(不再感到羞恥!)
For I will RiSE!為了我將會再起!
(Hear me!:)(聽我的!)
(Victory! Victory!)(勝利!勝利!)
Flows through me..流向我
(Greatest Foe! Greatest Triumph)(最偉大的敵人!最偉大的勝利!)
greatest Foe最偉大的敵人
(Total victory shall be mine!)(總體勝利將是我的!)
Let it be known I will defeat...You!讓大家知道我會打敗......你!
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6588715