網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Super Ponybeat - Luna (DREAM MODE)中文翻譯
2012/06/26 14:29:31瀏覽194|回應0|推薦1


他原文介紹裡寫到,歌詞是由第三方角度,由正在經歷類似露娜她流放到月球的情況,的某人角度。這既不是露娜也不是Celestia在唱這首歌。

For a thousand years
I've waited here for you
Waiting every night
For I thought you were the
answer to my life
一千年來
我在這裡為你等候
每晚等候
因為我以為你是
我生活的答案
Days turned into years
and into centuries
Patience had to fade
Don't you see that there is
vengeance in my eyes?
數日變成數年
或數個世紀
耐心逐漸消退
你難道不明白還存在
我眼中的復仇?
Luna won't you cry for me
I'm as lonely as I've ever been
I am forced back into the start
Is there any way to fix a broken heart?
露娜你會不會為我哭泣
我孤獨,因為我曾經有過
我不得不返回一開始
有什麼辦法修復一個破碎的心?
Infinite despise
and endless jealousy
Bottled in my soul
Has erupted as I'm
tearing through the skies
無限藐視
和無盡的嫉妒
裝在我的靈魂中
我爆發了
撕裂天空穿過
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6575843