網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
SweetieBot 甜蜜機器人- Sweetie's Big Race
2012/06/23 21:50:57瀏覽200|回應0|推薦0


下面是混音版本





the race has begun
we must run fast
jump over the mud
having a good time
where's applejack?
she fell in the mud
are you ok?
we can still win this
jump in a bucket
that looked like it hurt
i know what pain is
it's great to be a live
比賽開始
我們必須跑得快
跳過淤泥
擁有一個好時機
applejack在哪裡?
她跌倒在淤泥
你還好嗎?
我們仍然可以贏得這場
跳過一個桶
看起來很痛
我知道痛苦是什麼
這是活生生偉大的
but when i am feeling weak
and when i am feeling down
she is there to lift me up
lift me up over this box
yes i love my sister applejack
但是當我感覺身體虛弱
以及當我情緒低落
她是有支撐著我
支撐著我在這個方塊
是的,我愛我的妹妹applejack
bum bum bum
梆 梆 梆
eating some pie
no time to chew
pushing some hay
no time to lose
pushing this hay really far
~pushing hay is really hard!
running in a circle yes
having so much fun hooray
got to chuck some grapes?
throw them with your face
sister toss and squish and squash and
making tacky jelly
put it on your head
we're gonna win the race
BECAUSE I AM A GOOD RACER
吃一些餡餅
沒有時間咀嚼
推動一些乾草
沒有時間的損失
確實推動這個乾草
〜推動乾草,真的很難!
奔跑了一圈中肯定的
有這麼多的樂趣萬歲
一點兒葡萄就認輸了嗎?
把他們放在你的臉上投出去,
姐姐扔出和壓碎壓碎
製作俗氣的果醬
把那放在你頭上
我們要贏得比賽
因為我是一個很好的賽跑選手
I am running oh so fast
fun levels are to the max
applejack flies through the air
apples fall without a care
apples are not meant to fly!
no apple gets left behind
when small things get kicked around
they just might destroy the town
我正在奔跑哦如此之快
樂趣層級最大
applejack空中跳過
不用在乎蘋果
蘋果是注定不會飛!
沒有蘋果被落在後面
當周圍的小東西被踢出
只是,他們可能會摧毀小鎮
when I'm feeling broken down
she has always got my back
life is worth protecting, now
place it in that giant hat!
yes I love my sister applejack
當我感到低落
她一直都在我的背後
生命是值得保護的,現在
放在那個巨大的帽子上!
是的,我愛我的妹妹applejack
now we're racing towards the finish line,
nothing matters once you die but we're along for the ride
and you sacrifice some meaning just to have the words rhyme
in the end it all comes down to just how far we can slide!
現在我們的競賽沖向終點線,
別的都不重要,一旦你死了不過我們來湊熱鬧
你的犧牲具有某些的含義,只是單詞有押韻
在最後這一切倒數,這麼遠我們還是可以滑行!
yes, i love my sister applejack (x4)
是的,我愛我的的姐姐applejack(X4)

這首歌來自友誼是巫術 第四集 Cutie FromThe Hip
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6569329