網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
你很自豪你是一個brony嗎
2012/06/13 21:54:15瀏覽360|回應0|推薦1
PS:brony等同彩虹小馬迷



A while ago if you would ask me what I watch in my spare time,
No I probably wouldn't tell you what was really on my mind.
But lately I've been thinking of a reason I should hide
FiM as if to mention it where painful, when it feels so good inside!
前一段時間,如果你問我,為什麼我在我的空閒時候觀看,
不,我可能不會告訴你,我內心真正的想法。
但最近我一直在思考,我應該隱藏的原因
如果提到在痛苦的情況下FIM,當時內心感覺會很好!

Why can't I mention Fluttershy and her timid loving mind,
How she can be herself near animals, but shies away from her own kind?
Why can't I mention Pinkie Pie? And the way she kind of acts a bit like me sometimes?
為什麼我不能提起Fluttershy和她膽小的熱愛心靈,
她怎麼可以接近動物,但迴避她自己的同類呢?
為什麼我不能提到Pinkie Pie?和她那種行事方式,有時有點像我這樣的嗎?

You see I use to hate that I liked my little pony. Not any more...
I'm proud to be a brony!
你看我經常討厭這樣,我喜歡我的小馬駒。沒有任何原因...
我很自豪是一個brony!

(Sound bytes from the show during bridge.)(從節目的聲音節取的橋段。)
"FOREVER!""永遠!"
"Can't hear ya, I'm asleep.""我聽不到你耶,我在睡覺"
"Ohmygosh ohmygosh ohmygosh ohmygosh OHMYGOSH!!""喔我的天啊X5"
"Thiiis is whiiining!""這是抱怨!"
"You rock! woohoo...""你搖滾!嗚呼..."
"Your faithful student, Twilight Sparkle.""你忠實的學生,Twilight Sparkle."
"can you do that? Can you explode twice?""你可以做這個嗎?你可以爆炸兩次嗎?"
"It needs to be about twenty percent cooler.""我需要百分之20的酷."
"Oatmeal?! Are you crazy!?"“燕麥片?你瘋了!”
"I don't wanna talk about it..."“我不想談論它......”

*grin**眉開眼笑*

Many try to make me feel embarrassed but their attempts have been in vain,
For though they tell me I'm the one with problems, they're the ones who are insane!
So for those watch but won't admit it; well you shouldn't be like that.
Cause you could be twenty percent cooler in ten seconds flat!
許多人都試圖讓我感到尷尬,但他們的企圖是徒勞的,
但他們告訴我,我的問題之一在於,他們是瘋狂的!
因此,對於那些關注,不會承認這一點,你不應該這樣。
因為你可以在10秒成為百分之二十酷!
Why don't you mention Rainbow Dash and her acrobatic skill,
How she will try her hoof at anything just to get a little thrill?
Why don't you mention Apple Jack, and talk about her honest southern style power of will?
See you don't have to fake that you hate my little pony. Shout it out!
"I'm proud to be a brony!"
你為什麼不提Rainbow Dash和她的雜技技巧,
她怎麼會嘗試她的蹄子在任何地方,只是為了獲得一點點的快感?
你為什麼不提Apple Jack,談論她誠實的意志南方風情的力量?
見你沒有假裝的,你恨我的小馬駒。喊出來!
“我很自豪是brony!”
---Musical Interlude------音樂插曲---

"My Little Pony""我的小馬駒"
"Winter Wrap Up""冬季大掃除"
"Art of the Dress""禮服的藝術"
"Cupcakes""蛋糕"

So I'm gonna mention Rarity and how she's oh so lady like,
But even though she's prim and proper, she could make it in a fight!
And I'm gonna mention Twilight, and though she's kinda nerdy, boasts a power tucked away, could take an Ursa any day!
So how about you? Would you do what I do, or be phony?
I'm asking you now...
所以我要提到Rarity,和她如此像淑女,
但是即使她有著適當的拘謹,但她可以戰鬥!
和我要提到Twilight,雖然她有點書呆子,隱藏擁有的力量, 任何一天都有對付大熊座的力量 !
所以你要怎麼樣?我做什麼,你會怎麼做,或者是當假冒者?
現在我問你 ...(補充更新)

Are you proud to be a brony?!你很驕傲是個brony嗎?!
Are you proud to be a brony?...你很驕傲是個brony嗎?...
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6543427