網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
My Little Pony: FiM - Twilight's BBBFF
2012/04/28 01:32:46瀏覽146|回應0|推薦0
When I was just a filly I found it rather silly我還只是一個小雌馬我覺得相當傻
To see how many other ponies I could meet去會見多少其他小馬可以滿足我?
I had my books to read, didn't know that I would ever need我有我的書看,不知道,我會永遠需要
Other ponies to make my life complete其他我的生命完整小馬
But there was one colt that I cared for但有一個小馬我關心的
I knew he would be there for me我知道他將會為我
My big brother, best friend forever我的大哥哥永遠最好朋友
Like two peas in a pod, we did everything together豌豆一樣我們一起所做的一切
He taught me how to fly a kite他教我如何放風箏
(Best friend forever)最好的朋友
We never had a single fight我們從來沒有單獨戰鬥
(We did everything together)我們一起所做的一切
We shared our hopes, we shared our dreams我們共享我們的希望我們分享我們的夢想
I miss him more than I realized, it seems我很想念我意識到,這似乎
Your big brother, best friend forever你的大哥哥永遠最好朋友
Like two peas in a pod, you did everything together豌豆一樣所一起做的一切
And though he's oh so far away雖然離開哦,到目前為止
I hoped that he would stay希望他能留下
My big brother best friend我的大哥哥最好的朋友
Forever永遠
Forever永遠

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6393327