網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Pink Floyd - Great Gig in The Sky
2011/11/12 01:23:50瀏覽315|回應0|推薦0



Lyrics:
And I am not frightened of dying, any time will do, I
don't mind. Why should I be frightened of dying?
There's no reason for it, you've gotta go sometime.
If you can hear this whispering you are dying.
I never said I was frightened of dying.
害怕死亡隨時會,我
不介意我為什麼要害怕死亡
沒有任何原因某個時候總得前往
如果你能聽到這個竊竊私語正在死去。
我從來沒有說過我是害怕死亡
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5832523