網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Criticize
2011/09/19 13:29:13瀏覽171|回應0|推薦0

I need you and you need me 我需要你,你需要我
We make the perfect kind of misery 我們做了完美的那種苦難
I help you and you help me 我幫你,你幫我
Become the one I swore I'd never be 成為一個我發誓我從來沒有當的
The one that I don't ever want be 而其中,我再也不想當的

I like the way 我喜歡的方式
you won't apologize 你不會道歉
I like the way 我喜歡的方式
you just demoralize你只是士氣低落
I like the way 我喜歡的方式
you always roll your eyes 你總是滾動你的眼睛
Someone as perfect as you 有人像你一樣完美
is hard to criticize 很難批評

Repress this hatred 抑制這種仇恨
I stand beside you while you soak it in 我站在你身邊,而你泡在其中
Spit on me I taste it 對我吐我品嚐它
I love you more and you just fake it 我更愛你,你只要是假的
I want you more and you just fake it 我想你更多,你只要是假的

I like the way 我喜歡的方式
you won't apologize 你不會道歉
I like the way 我喜歡的方式
you just demoralize你只是士氣低落
I like the way 我喜歡的方式
you always roll your eyes 你總是滾動你的眼睛
Someone as perfect as you 有人像你一樣完美
is hard to criticize 很難批評

There's always something wrong, There's something I didn't do 總有一些錯誤,有件事情我沒有做
There's always something I'm afraid I'm going to lose總有一些我怕我會輸 
There's nothing I can saym, There's nothing I can do 沒有什麼我可以saym,沒有什麼我可以做
No matter how hard I try I always wake up next to you 不管我如何努力嘗試我一直在你身邊醒來

I like the way 我喜歡的方式
you won't apologize 你不會道歉
I like the way 我喜歡的方式
you just demoralize你只是士氣低落
I like the way 我喜歡的方式
you always roll your eyes 你總是滾動你的眼睛
Someone as perfect as you 有人像你一樣完美
is hard to criticize 很難批評

I like the way 我喜歡的方式
you won't apologize 你不會道歉
I like the way 我喜歡的方式
you just demoralize你只是士氣低落
I like the way 我喜歡的方式
you always roll your eyes 你總是滾動你的眼睛
Someone as perfect as you 有人像你一樣完美
is hard to criticize 很難批評

It's hard to criticize很難批評 (x4)
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5653754