網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Apocalyptica - Bittersweet
2011/04/20 12:03:52瀏覽396|回應0|推薦0


Apocalyptica "Bittersweet"苦樂參半

(Ville Valo)
I’m giving up the ghost of love
In the shadows cast on devotion
我放棄了愛的聖靈
在陰影投下奉獻
(Lauri Ylonen)
She is the one that I adore
creed of my silent suffocation
她是我崇拜的那個
我窒息在沉默信條

(Together)
Break this bittersweet spell on me
Lost in the arms of destiny
(合唱)
打破這個對我苦樂參半的咒語
迷失在命運的雙臂
(Ville Valo)
Bittersweet
苦樂參半
(Lauri Ylonen)
I won’t give up
I’m possessed by her
我不會放棄
我所擁有的她
(Ville Valo)
I'm bearing her cross
She's turned into my curse
我是影響她的十字架
她變成了我的詛咒
(Together)
Break this bittersweet spell on me
Lost in the arms of destiny
(合唱)
打破這個對我苦樂參半的咒語
迷失在命運的雙臂
(Lauri Ylonen)
Bittersweet
I want you
苦樂參半
我想要你
(Ville Valo)
Oh I wanted you
喔我想要你
(Lauri Ylonen)
And I need you
且我需要你
(Ville Valo)
How I needed you
我多麼需要你
(Together)
Break this bittersweet spell on me
Lost in the arms of destiny
Break this bittersweet spell on me
Lost in the arms of destiny
打破這個對我苦樂參半的咒語
迷失在命運的雙臂
打破這個對我苦樂參半的咒語
迷失在命運的雙臂
Bittersweet...
苦樂參半
( 音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5115942