網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
I don't care
2011/04/20 10:55:59瀏覽320|回應0|推薦0


歌詞:“我不在乎“

I try to make it through my life
In my way
There is you
I try to make it through these lies
That’s all I do
我試著讓我的生命透過
在我的方式
還有你
我試著去面對這些謊言
這就是我做的
Just don't deny it 
Just don't deny it 
And deal with it
Yeah deal with it
只要不否認
只要不否認
和處理它
是啊對付它
You tried to break me
You wanna break me
Bit by bit
That’s just part of you
你試圖打倒我
你想打倒我,
一點一滴
這只是你的一部分

If you were dead or still alive,
I don't care,
I don't care, 
And all the things you left behind,
I don't care,
I don't care
如果你死了或者仍然活著,
我不在乎,
我不在乎,
和所有的東西你留下,
我不在乎,
我不在乎
I try to make you see my side
Always trying to stay in line
But you’re all I see right through
That’s all they do
Im getting tired of this shit
I got no room when inside this
But if you wanted me just deal with it
我試圖讓你明白我這邊
總是試圖保持一致
但你總是把我的一切看穿
他們都這樣做
我厭倦了這一切,
我沒有得到這裡面的空間
但如果你想讓我只是對付它
So...
所以...
If you were dead or still alive,
I don't care,
I don't care, 
And all the things you left behind,
I don't care,
I don't care
如果你死了或者仍然活著,
我不在乎,
我不在乎,
和所有的東西你留下,
我不在乎,
我不在乎
(I never cared about, I never cared about)
(我從來不關心,我從來沒有關心)
(You won't be there for me; you won't be there for me)
(你不會在那裡為我,對我來說你不會在那裡)
(Piano solo)
(鋼琴獨奏)
If you were dead or still alive,
I don't care,
I don't care, 
And all the things you left behind,
I don't care,
I don't care
如果你死了或者仍然活著,
我不在乎,
我不在乎,
和所有的東西你留下,
我不在乎,
我不在乎
If you were dead or still alive,
I don't care, 
(I never cared about, I never cared about)
I don't care, 
And all the things you left behind,
I don't care, 
(you won't be there for me, you won't be there for me)
I don't care at all
如果你死了或者仍然活著,
我不在乎,
(我從來不關心,我從來沒有關心)
我不在乎,
和所有的東西你留下,
我不在乎,
(你不會在那裡為我,你不會在那裡對我來說)
我也不在乎
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5115726