網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
結束我
2010/10/06 13:35:14瀏覽265|回應0|推薦0
偶爾聽些違反自己的心情的歌

Apocalyptica - End Of Me 結束我

Rosaries 念珠
Left under the mattress留在床墊之下
All those memories所有這些記憶
Who could bear the witness ?誰可以承受的目睹?
As you slip into oblivion當你陷入遺忘
Use it like a weapon使用它就像一個武器
And I'm left to bleed且我讓之流血
Waiting for the moment等待的時刻
When you've had your fun當你有你的快樂
A loaded gun一把上膛的槍

Take away your broken misery帶走你破碎的痛苦
I can't wait to erase your memory我不能等待抹去你的記憶
This love this love這份愛這份愛
Is gonna be the end of me 這會是我的終結
Everything I gave is wasted浪費我給的一切
I'm the one who suffocating我是一個誰令人窒息著
This love this love這份愛這份愛
Is gonna be the end of me這會是我的終結

Can't resist無法抗拒
Poisoning the message中毒的消息
Just a narcissit就在自戀
Trapped inside the wreckage被困在殘骸

And the sympathy I had is gone和同情我走了
Deadened by the ceremony儀式變得遲緩
Drama queen戲劇女王
Stand behind your rampart站在後面的城牆
As your kingdom falls由於屬於你的王國
All because這都是因為

Take away your broken misery帶走你的破碎的痛苦
I can't wait to erase your memory我不能等待抹去你的記憶
This love this love這份愛這份愛
IS gonna be the end of me這會是我的終結
Everything I gave is wasted我給的一切浪費
I'm the one who suffocating我是一個誰令人窒息著
This love this love這份愛這份愛
Is gonna be the end of me這會是我的終結

Your rescue, my undo拯救你,我的撤消

I'm not the one to save you 我不是一個拯救你
I'm empty, completly我是空的,完全地
I'm drowning in your shadow我淹沒在你的影子

Take away your broken misery帶走你的破碎的痛苦
I can't wait to erase your memory 我不能等待抹去你的記憶
This love this love這份愛這份愛
Is gonna be the end of me這會是我的終結
Everything I gave is wasted我給的一切浪費
I'm the one who suffocating我是一個誰令人窒息著
This love this love這份愛這份愛
Is gonna be the end of me這會是我的終結

I can't change away your ghost我無法改變了你的魔鬼
Inside it only grows只有裡面生長
Nothing left but misery沒有離開,但痛苦
This will be the end of me這將是結束

All the shit that you created 所有您所創建的狗屎
All the scars you celebrated所有的傷痕你慶祝
Couldn't take away your pain難道沒有帶走你的痛苦
Couldn't resurrect your name你的名無法復活

This love will be the end of me這份愛將是結束
This love will be the end這種愛將結束







( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4475388