網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
當我六歲
2011/02/23 20:02:00瀏覽203|回應0|推薦0
When i was six i had a girl
When i was twelve i had a girl
When i was twenty i had plenty
Twenty-one i had no one
No one
我六歲我有一個女孩
十二歲我有一個女孩
當我二十我有足夠
二十我沒有一個
沒有人

Ooohohooo

My body wrecks my mind
我的身體廢棄我的心
Ooohohooo

My body doesen't fall behind
我的身體一點也不落後
My body rips my mind
我的身體撕裂我的
Ooohohooo

My body doesen't slow behind
我的身體一點也不緩慢
When i was young i was told
You get dirty when you get old
The prophesy, it came true so come on over and beat me
Blue
Woho
年輕時,我被告知
你會弄得很髒,當變老
的預言終於實現了,所以就來,打

Ooohohooo

My body rips my mind
我的身體撕裂我的
Ooohohooo

My body doesen't slow behind
我的身體一點也不緩慢
My body rips my mind
我的身體撕裂我的
Ooohohooo
My body doesen't slow behind
我的身體一點也不緩慢
Ooohohooo
My body rips my mind
我的身體撕裂我的
Ooohohooo
My body doesen't slow behind
我的身體一點也不緩慢
My body rips my mind
我的身體撕裂我的
Ooohohooo
My body does it from behind



我的身體是否來自落後

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4916332