網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
往日好時光
2011/02/18 11:16:54瀏覽215|回應0|推薦2

All those days wasting time
we used to spend away from each other 
and i can't belive it
所有這些天浪費時間
我們經常消費對方遠離
而我不敢相信它
could it be the start of something
could it be the end of a phase
could it be the start of the future
could it be the good old days?
難道一開始的東西
難道是一個階段的結束
難道是未來的開始
難道是過去的好時光?
cos lately I have been so down and so lonely 
I have been so beaten and blue
i have been so lost and so broken
I have been so nasty to you
最近我一直在因為如此下來,那麼孤獨
我一直這麼疲憊,憂鬱
我一直在迷惘和支離破碎
我一直對,你這麼討厭我
Alright!(x4)
好吧!(X4)
all those days wasting time
we used to spend away from each other 
and I can't belive it
那些天浪費時間
我們經常消費對方遠離
我不敢相信它
could it be the start of something
could it be the end of a phase
could it be the start of the future
could it be the good old days? 
難道一開始的東西
難道是一個階段的結束
難道是未來的開始
難道是過去的好時光?
cos lately I have been so down and so lonely 
I have been so beaten and blue
i have been so lost and so broken
I have been so nasty to you
最近我一直在因為如此下來,那麼孤獨
我一直這麼疲憊,憂鬱
我一直在迷惘和支離破碎
我一直對,你這麼討厭我
Alright!(x4)
好吧!(X4)
could it be the start of something
could it be the end of a phase
could it be the start of the future
could it be the good old days? 
難道一開始的東西
難道是一個階段的結束
難道是未來的開始
難道是過去的好時光?
cos lately I have been so down and so lonely 
I have been so beaten and blue
i have been so lost and so broken
I have been so nasty to you
最近我一直在因為如此下來,那麼孤獨
我一直這麼疲憊,憂鬱
我一直在迷惘和支離破碎
我一直對,你這麼討厭我
Alright!(x4)
好吧!(X4)



Thanks     Share
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4898097