網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Stars Of The Midnight Range
2010/11/18 15:57:10瀏覽394|回應0|推薦0


Stars of the midnight ranges午夜的放牧之星
Shining through the night閃耀的夜晚

Stars of the midnight ranges午夜的放牧之星
Light my way tonight今晚照亮我的路

While my herd is grazin'雖然我的羊群是放牧中
Guide them til the dawn引導他們直到黎明

Watch them while I'm sleepin'看著他們,直到我睡著
Till the stars are gone直到星星都不見了

(Yodeling)

約德爾唱法(Yodeling)簡介

(Accordion solo)(手風琴獨奏)

Angels up in heaven天使在天堂
Lend your light so strange借你的光太奇怪了

Guide my weary dogies我厭倦狗兒指南
Stars of the midnight range午夜的放牧之星






( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4611949