網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
I've Heard that Song Before
2010/11/18 15:40:08瀏覽391|回應0|推薦1
It seems to me I've heard that song before在我看來,我以前聽說過這首歌
It's from an old familiar score它從一個古老而熟悉的風評
I know it well, that melody我非常清楚,那旋律

It's funny how a theme這是多麼有趣的一個主題
Recalls a favorite dream回顧最喜歡的夢想
A dream that brought you so close to me一個夢想,把你對我如此接近

I know each word, because I've heard that song before我知道每一個字,因為我以前聽過這首歌
The lyrics said: "for evermore"歌詞說:“直到永遠”
For evermore's a memory對於非常多的記憶

Please have them play it again請讓他們再次演奏
And (Then) I'll remember just when且(當時)我將會永遠記得
I heard that lovely song before之前聽過那可愛的歌






( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4611896