網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
最寒冷的冬天
2010/10/22 13:09:54瀏覽230|回應0|推薦2
Coldest Winter最寒冷的冬天

On lonely nights i start to fade
(on lonely nights i start to fade)
Her love's a thousand miles away
(her love's a thousand miles away)
 在寂寞的夜晚,我開始褪色
(於寂寞的夜,我開始褪色)
她愛的千里之外
(她喜歡的一千里之外)
Memories made in the coldest winter
Goodbye my friend will i ever love again?
Memories made in the coldest winter
 回憶在最寒冷的冬天
再見我的朋友會永遠愛我一次嗎?
回憶在最寒冷的冬天
It's 4 am and i can't sleep
(it's 4 am and i can't sleep)
Her love is all that i can see
(her love is all that i can see)
 這凌晨4點,我無法入睡
(這凌晨4點,我無法入睡)
她的愛是一切,我可以看到
(她的愛是一切,我可以看到)
Memories made in the coldest winter
Goodbyemy friend will i ever love again?
Memories made in the coldest winter
Winter winter oh
回憶在最寒冷的冬天
 再見我的朋友會永遠愛我一次嗎?
回憶在最寒冷的冬天
冬季冬季哦
Goodbye my friend will i ever love again?
Goodbye my friend will i ever love again?
Goodbye my friend will i ever love again?
 再見我的朋友會永遠愛我一次嗎?x3
If spring can take the snow away
(if spring can take the snow away)
Can it melt away all our mistakes?
(can it melt away all our mistakes?)
 如果春天可以帶走雪
(如果春天可以帶雪遠離)
它可以融化所有的錯誤呢?
(可它融化了所有的錯誤?)
Memories made in the coldest winter
Goodbye my friend i won't ever love again
Never again
回憶在最寒冷的冬天
再見我的朋友,我永遠不會再愛
永遠不會再一遍




( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4524050