網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
無情
2010/10/20 16:25:22瀏覽224|回應0|推薦1
Heartless lyrics無情歌詞
Songwriters: 詞曲:West, Kanye Omari;

In the night I hear 'em talk, the coldest story ever told那個晚上,我聽他們說,訴說過最冷的故事
Somewhere far along this road he lost his soul從某處沿著這條道路,他失去了他的靈魂
To a woman so heartless為了一個女人如此無情
How could you be so heartless?你怎麼這麼狠心?
How could you be so heartless?你怎麼這麼狠心?

How could you be so cold?你怎麼能如此冷漠?
As the winter wind when it breeze yo由於冬季風微風吹過時yo
Just remember that you talkin' to me though只要記住,你在說'我雖然
You need to watch the way you talkin' to me though你需要看顧的樣子,你說話',雖然穿過


I mean after all the things that we've been through我的意思後,所有的事情,我們已經過了
I mean after all the things we got into我的意思後,所有的事情,我們進入
Hey yo, I know of some things that you ain't told me嘿喲,我知道一些事情,你並沒有告訴我
Hey yo, I did some things but that's the old me嘿喲,我做了一些東西,但說的是過去的我

And now you wanna get me back and you gon' show me現在你要我回來,你告訴我
So you walk around like you don't know me所以,你走來走去就像你不認識我
You got a new friend, well I got homies你有新朋友,以及我得到的哥們
But in the end it's still so lonely但最終它還是那麼孤獨

In the night I hear 'em talk, the coldest story ever told那個晚上,我聽他們說,訴說過最冷的故事
Somewhere far along this road he lost his soul從某處沿著這條道路,他失去了他的靈魂
To a woman so heartless為了一個女人如此無情
How could you be so heartless?你怎麼這麼狠心?
How could you be so heartless?你怎麼這麼狠心?
How could be so Dr. Evil?怎麼能這麼邪惡博士?
You're bringin' out a side of me that I don't know你帶來一個又側面對我,我不知
I decided we wasn't goin' speak so我決定,我們是不是要扔掉,說這些話
Why we up 3 a.m. on the phone?為什麼是我們凌晨3點的電話?


Why does she be so mad at me for?她為什麼這麼生氣的是什麼?
Homie, I don't know, she's hot and cold哥們,我不知道,她的熱與冷
I won't stop, won't mess my groove up我不會停下來,不會亂了我的習慣
'Cause I already know how this thing go因為我已經去知道這個事情

You run and tell your friends that you're leavin' me您逃跑,並告訴你的朋友,你要離開我
They say that they don't see what you see in me他們說,他們沒有看到你在我身上看到什麼
You wait a couple months then you gon' see你等了一兩個月,你就能發現
You'll never find nobody better than me你永遠也找不到任何人比我更好

In the night I hear 'em talk, the coldest story ever told那個晚上,我聽他們說,訴說過最冷的故事
Somewhere far along this road he lost his soul從某處沿著這條道路,他失去了他的靈魂
To a woman so heartless為了一個女人如此無情
How could you be so heartless?你怎麼這麼狠心?
How could you be so heartless?你怎麼這麼狠心?

Talkin', talkin', talkin' talk說話',說話',說話
Baby let's just knock it off寶貝讓我們只把它關掉
They don't know what we been through他們不知道我們是通過
They don't know 'bout me and you他們並不了解我和你

So I got somethin' new to see所以我就看到新事端
And you just gon' keep hatin' me而你只是'繼續討厭'我
And we just gon' be enemies我們只是'是敵人

I know you can't believe我知道你不相信
I could just leave it wrong我可以只給錯了
And you can't make it right而你不能作出正確的
I'm gon' take off tonight我'今晚起飛
Into the night到深夜

In the night I hear 'em talk, the coldest story ever told那個晚上,我聽他們說,訴說過最冷的故事
Somewhere far along this road he lost his soul從某處沿著這條道路,他失去了他的靈魂
To a woman so heartless為了一個女人如此無情
How could you be so heartless?你怎麼這麼狠心?
How could you be so heartless?你怎麼這麼狠心?

these lyrics are submitted by NANA LOPEz
these lyrics are last corrected by m






( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4517534