網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
這是如何去
2010/09/16 13:31:33瀏覽213|回應0|推薦0
This Is How It Goes Lyrics這是如何去歌詞

(This is how it goes)(這是如何去)
I'm sitting here on my own我坐在這裡我自己
Haven't seen you in a long, long time沒有看到你在一個很長很長的時間
This waiting's getting old此等候著老化
As I sit here I sing to myself當我坐在這裡,我對自己唱歌

A little tune that helps (sometimes)一個小調整有幫助(有時)
To pass the time為了打發時間
And this is how it goes這就是如何去
This is how it goes這是如何去
This is how it goes這是如何去

Ooh waa ooh waa ooh hoo hoo
Ooh waa ooh waa ooh
Ooh waa ooh waa ooh hoo hoo [x3]

Still sitting here on my own我自己還坐在這裡

Music's running through my head音樂的貫穿我的頭
Changes all the time所有的時間變化
Just remember sing between the lines只記得唱字裡行間
That little tune that helps the quiet moments這一點格格不入,幫助安靜的時刻
To pass the time為了打發時間
And this is how it goes這是如何去
This is how it goes這是如何去
Ooh waa ooh waa ooh hoo hoo
Ooh waa ooh waa ooh
Ooh waa ooh waa ooh hoo hoo [x3]

(this is how it goes) (這是如何去)


( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4417905