網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
The Knife - Neverland
2010/05/21 12:59:29瀏覽338|回應0|推薦1


Eyes are sober眼睛是清醒
This is the plan這是一個計畫
I'm sitting in a car heading Neverland我坐在汽車裡遊覽夢幻島

A fancy man一個奇特的人
A fancy man一個奇特的人


He's pointing with the fingers that are left on his hand他用手指指著那些留在他的手

Eyes are hazel眼睛是淡褐色
But far too cold但是過於寒冷
Looking out for love but none of us can尋找愛情,沒有我們可以
Where's the monkey that I've been told of,我一直在說哪裡的猴子
I'm staring at the money that burns in my hand我盯著錢,在我的手上燃燒

I'm dancing for dollars before a fancy man我對美元跳舞前一個奇特的人


Come right over過來的權利

I'll knock on your shoulder我會敲你的肩膀
This is a story and this is what I've planned這是一個故事,這就是我的計劃
An angry man一個憤怒的人
An angry man一個憤怒的人
Nothing is more fatal than an angry man沒有甚麼比一個憤怒的人更致命

Vulnerable heights弱勢高峰
Feed the hand that bites me飼料咬我的手
Following the steam into another room跟著蒸汽進入另一個房間
Standing in the corner站在角落
Is this my home這是我家
Showing us love that none of us can我們都可以顯示我們的愛,

I'm singing for money that burns in my hand我唱歌著錢在我的手上燃燒

Tell me, will I make it home tonight?告訴我,我將讓這今晚回家?

I'm doing it for dollars before a fancy man我對美元跳舞前一個奇特的人

I've got a lot of money that burns in my hand我有很多錢,在我的手上燃燒

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4053596