網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Serj Tankian - Elect The Dead馬上死亡
2010/01/09 09:14:02瀏覽541|回應0|推薦3


Arms are raised above the sky,雙臂高舉 到天空,

But all I want is me然而,我想就是我



You are there beside the night你在那裡旁邊的夜晚

But I all I want is me但我所有我想要的是我

All I want is me.我想要的是我。



Love we know我們知道愛

Comes from inside,來自內部,

But all I want is me,然而,我想是我,

All I want is me.我想要的是我。



Death we know我們知道死亡

Comes to us alive我們活著來到

But all I want is you,然而,我要的是你,



Death we know我們知道死亡

Comes to all of us alive我們所有活著來到

But all I want is you,然而,我要的是你,

All I need is you,我只要你,

All I want.我想要的。
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3669293