網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Serj Tankian - Baby
2009/12/08 16:03:20瀏覽490|回應0|推薦1
來一點不一樣的非主流歌曲吧 

我有點愛他的詭異腔調,不過這首還是情歌 
Lyrics: 

You came to me within a dream 你跟我來到一個夢
Not everyone is who they seem 沒有看到任何人
All these words we cant redeem 所有這些話,我們不能贖回
Like the great magic of our world 我們的世界像偉大的魔術一樣,
Corroborated by your words 證實了你的詞彙
Splitting planets into thirds 分割成三分之二行星

Baby oh baby 寶貝寶貝
Baby my baby 寶貝我的寶貝
Baby ooh babe 寶貝喔寶貝
I miss you, lalalala, 我想你, lalalala
Baby oh baby 寶貝喔寶貝
Baby my babe 寶貝我的寶貝
Baby ooh babe 寶貝喔寶貝
I miss you 我想你

To all the leaves that fall in vain 所有的葉子屬於徒勞
While god and goddess go insane 雖然無神和女神瘋狂
All these words in your domain 所有這些詞在您的域名
The watches kill time as the books read 消磨時間的觀看作為閱讀的書籍
Inadvertently we bleed 無意中我們流血
Fighting for what we deceive 我們爭取欺騙

Baby oh baby 寶貝喔寶貝
Baby my baby 寶貝我的寶貝
Baby ooh babe 寶貝喔寶貝
I miss you, lalalala, 我想你, lalalala
Baby oh baby 寶貝喔寶貝
Baby my babe 寶貝我的寶貝
Baby ooh babe 寶貝喔寶貝
I miss you 我想你

Leave me alone 讓我孤獨
Leave me alone 讓我孤獨
Now why can't you see that you always 現在,為什麼總是不能看到
perturb me so 我這麼擾動
Nearing the end of the world, just leave me 接近年底的世界,就離開我
alone, 孤獨,
Leave me alone 讓我孤獨
Why can't you see that you always perturb me 現在,為什麼總是不能看到你,我這麼擾動
so 因此
Nearing the end of the world, leave me alone, 接近年底的世界,讓我孤獨
Leave me alone. 讓我孤獨

baby oh baby 寶貝喔寶貝
Baby my baby 寶貝我的寶貝
Baby ooh babe 寶貝喔寶貝
I miss you, lalalala, 我想你, lalalala
Baby oh baby 寶貝喔寶貝
Baby my babe 寶貝我的寶貝
Baby ooh babe 寶貝喔寶貝
I miss you我想你

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3569255