網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Serj Tankian lyrics - Beethoven's C*nt
2010/01/04 13:20:20瀏覽263|回應0|推薦1
Brushing, touching, feeling on your shoulders 

Believing, appealing, kneeling in your worlds
Oceans are combined
刷著,觸摸著,感覺著你的肩膀上
相信,有吸引力的,跪在你的世界
海洋相結合

Being that I love you so much
In the end they all will say
Breaking someone else's heart again
作為我愛你這麼多
最後,他們也會說,
打破別人的心再一次

Find the little evil perpetrator
And feed him to the hungry alligator
You want it all
You want it all
Love is not about the profits
Nor the riches in your dreams
找到一些邪惡行為
和飼料他飢餓的鱷魚
您希望這是所有
您希望這是所有
愛不是關於利潤
也不是你的財富夢想

The arms of time are breaking off
Civilization is on trial
The clocks eliminating time
Do you believe in me
中斷的時間是武器
文明是試驗
消除了時間的時鐘
你相信我嗎

I've been walking through these dead farms
But I don't mind
I've been screaming through these dead lungs
But I can't find
我一直走在這些死去的農場
但我不介意
透過這些死去的肺部,我一直在尖叫
但我找不到

Being that I love you so much
In the end they all will say
Breaking someone else's heart again
作為我愛你這麼多
最後,他們也會說,
打破別人的心再一次

Find the little evil perpetrator
And feed her to the hungry alligator
You want it all
You want it all
Love is not about the profits
Nor the riches in your dreams
找到一些邪惡行為
和飼料他飢餓的鱷魚
您希望這是所有
您希望這是所有
愛不是關於利潤
也不是你的財富夢想
The arms of time are breaking off
Civilization is on trial
The clocks eliminating time
Do you believe in me
中斷的時間是武器
文明是試驗
消除了時間的時鐘
你相信我嗎
But lately I've been blind
You leave me all alone, left in time
You left me here to die, left in time
Leave me all alone, left in time
但最近我已經失明
你離開我獨自離開時間
你離開我在這裡死了,離開的時間
給我獨自離開時間

The arms of time are breaking off
Civilization is on trial
The clocks eliminating time
Do you believe in nothing
武器的時間是中斷
文明是試驗
消除了時間的時鐘
你什麼都不相信
But lately I've been blind 

Leave me all alone, left in time
但最近我已經失明
給我獨自離開的時間
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3653253