網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Anberlin - The Feel Good Drag
2009/12/03 12:57:25瀏覽1041|回應0|推薦0

 


"I'm here for you" she said“我在這裡是為了你”,她說: 
and we can stay for awhile,我們可以停留一會兒, 
my boyfriends gone,我的男友不見了, 
we can just pretend.我們可以假裝。 
Lips that need no introduction,嘴唇不需要介紹, 
Now who's the greater sin,現在誰的罪孽更大, 
Your drab eyes seem to invite你的眼睛似乎單純邀請 
(tell me darling) Where do we begin.(告訴我親愛的),我們從哪裡開始。 

was this over before?正是這種之前? 
before it ever began?之前有過開始的? 
Your Kiss你的吻 
Your Calls您的來電 
Your Clutch您的離合器 
Like the devils got your hand像惡魔得到你的手 
This was over before這是之前 
Before it ever began都是 開始之前
Your Lips你的嘴唇 
Your Lies你的謊言 
Your Lust你的慾望 
Like the devils in your hands像魔鬼在你的手中 

Everyone in this town每個人都在這個城市 
is seeing somebody else是看到別人 
Everybody tired of someone每個人都厭倦了別人 
our eyes wander for help我們的眼睛徘徊幫助 
I'm tired of who I am我厭倦了我是誰 
You were my greatest mistake你是我最大的錯誤 
I fell in love with your sin我愛上了你的罪 
Your littlest sin你哪怕最細小的罪惡 

was this over before?正是這種之前? 
before it ever began?之前有過開始的? 
Your Kiss你的吻 
Your Calls您的來電 
Your Clutch您的離合器 
Like the devils got your hand像惡魔得到你的手 
This was over before這是之前 
Before it ever began開始之前,都 
Your Lips你的嘴唇 
Your Lies你的謊言 
Your Lust你的慾望 
Like the devils in your hands像魔鬼在你的手中 

Failure is our disease失敗是我們的疾病 
You broke my heart, my joy你使我很傷心,我的喜悅 
You brought my greatest failure你把我的最大的失敗 
Discourse wont save myself話語不想拯救自己 

was this over before?正是這種之前? 
before it ever began?之前有過開始的? 
Your Kiss你的吻 
Your Calls您的來電 
Your Clutch您的離合器 
Like the devils got your hand像惡魔得到你的手 
This was over before這是之前 
Before it ever began開始之前,都 
Your Lips你的嘴唇 
Your Lies你的謊言 
Your Lust你的慾望 
Like the devils in your hands像魔鬼在你的手中 

was this over before?正是這種之前? 
before it ever began?之前有過開始的? 
Your Kiss你的吻 
Your Calls您的來電 
Your Clutch您的離合器 
Like the devils got your hand 像惡魔得到你的手 
This was over before這是之前 
Before it ever began開始之前,都 
Your Lips你的嘴唇 
Your Lies你的謊言 
Your Lust你的慾望 
Like the devils in your hands像魔鬼在你的手中 

lyrics form the http://www.lyrics007.com

感覺挺熱火的搖滾樂,還在X光室搖滾XD

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3554679