網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
歌詞:you raise me up(無法形容的好聽)
2010/08/11 14:25:06瀏覽536|回應0|推薦1

這首歌,是我很愛的一首歌,不管是歌詞還是旋律,都很讚很讚!

這首歌有很多人都翻唱過,然而無論是哪位歌手翻唱的,

那種吸引人的元素都依然存在著,令我為之深深著迷~

很愛很愛這首歌,歌詞也很不錯,以下為歌詞^0^

曲名: You Raise me Up 你鼓舞了我

 When I am down and, oh my soul, so weary
When troubles come and my heart burdened be
Then, I am still and wait here in the silence
Until you come and sit awhile with me

*You raise me up, so I can stand on mountains
You raise me up, to walk on stormy seas
I am strong, when I am on your shoulders
You raise me up… to more than I can be

You raise me up, so I can stand on mountains
You raise me up, to walk on stormy seas
I am strong, when I am on your shoulders
You raise me up… to more than I can be

There is no life – no life without its hunger
Each restless heart beats so imperfectly
But when you come and I am filled with wonder
Sometimes, I think I glimpse eternity (*)

You raise me up… to more than I can be

當我感到失落,噢!我的靈魂,如此疲憊軟弱
當煩擾來襲,我心底負擔沉重
然後,我會在靜默中耐心等候
直到你前來,伴我小坐片刻

你鼓舞了我,所以我才能傲立群山
你鼓舞了我,讓我能越過風狂雨暴的海洋
當我站立在你肩上,我堅強而篤定
你鼓舞了我...讓我能超越自己

你鼓舞了我,所以我才能傲立群山
你鼓舞了我,讓我能越過風狂雨暴的海洋
當我站立在你肩上,我堅強而篤定
你鼓舞了我...讓我能超越自己

沒有一個生命........沒有生命是沒有渴望的
每一顆驛動的心都忐忑不安的跳動著
但當你來到的時候,我心裡充滿了神奇
有時候,我以為我瞥見了永恆

你鼓舞了我...讓我能超越自己

( 心情隨筆雜記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇