網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Keeping the love alive 
2008/11/20 18:18:58瀏覽670|回應2|推薦17

讓愛繼續  

需要時間的考驗

需要克服環境的磨難

需要兩情相悅

需要相知相惜

要讓愛存活真不容易  

Keeping the love alive   

Air Supply

Both of us holding back
So afraid to fall in love and lose again
We've both been hurt before
Saw love walk out the door in the end

Acting as cold as ice when we wanna be
Just a foolish game we play
You couldn't hurt me bad enough
To make me give it up and walk away

*We can't stop
The feeling's too strong
We've got the will to hang on
Can't stop
We struggle and fight to survive
Keeping the love alive

We try to forget the past so many times
It's hard to make those memories leave
With all we have at stake
We'll bend until we break
'Cause we both believe ( * )

If we stand the test of time
Love will be the lasting kind

讓愛繼續      空中補給合唱團

我倆都躑躅不前
害怕再次陷入並迷失在愛中
我倆從前都受過傷
看著愛情最後還是走出了門外

必要時,表現得冷若冰霜
那不過是個愚蠢的遊戲
你傷我傷得不夠重
無法逼我放棄並且離去

我們無法停止
這感覺太強烈
我倆都有意願繼續下去
無法停止
我倆為了生存而奮戰不懈
為了讓愛繼續

好幾次,我倆都想忘掉過去
要忘掉這些回憶真的不容易
當所擁有的都瀕於破裂
我倆會委曲求全直到分手
因為我倆相信……

如果我倆禁得起時間的考驗
愛會存活下來

Keeping the love alive   



( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=erosrow&aid=2351622

 回應文章


等級:
留言加入好友
懷念'經典西洋歌曲
2008/12/11 09:42

Air supply 我非常喜歡他們的歌 '

抒情又有點Blue的感覺'

是四'五年級生的偶像團體哦!

哇!不小心透露年齡囉!


罟早人
等級:7
留言加入好友
兩隻結親家好了
2008/11/22 21:11
You only the small dog home so and
 my family like this is only a small Zhu Zhu
波士頓愛犬(erosrow) 於 2008-11-22 21:40 回覆:

我的愛犬 兩年前走失

你的寵物 很可愛

好好愛它 我想念我的愛犬