網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Tiffany----Feelings Of Forever
2013/01/15 14:59:33瀏覽572|回應0|推薦3

這也是Tiffany首張專輯的作品,仍是一首動聽的歌曲。

幽幽揚起的旋律,襯托著Tiffany感性的歌聲,
豐沛而濃烈的感情流洩在詞曲之間,
娓娓道出愛戀的情懷,醇美而動人。

(MV)  https://youtu.be/Gx2V84omm-k

 

If there was no tomorrow
Then tonight would never end
If we could freeze
The hands of time
I would stay here in your arms
And not go back again
若是沒有明天,今夜將不會結束,
若我們能凍結時間,
我想要待在你的懷中,不再回頭。

cause all I want
Is for you to hold me now
And we can make it
Through this night together
All I need
Is for you to show me how
cause nothing can stop this
Feeling of forever
我所要的,是你現在擁我入懷,
讓我們整夜擁抱。
我所需要的,是你現在能讓我知道,
沒有任何事能停止這種永恆的感覺。

Ive never felt this close to love
Lyin here face to face
Far beneath the silver skies
Theres no one around
To chase this night away
當我們面對面躺著,
我是如此接近愛情。
在銀色的天空下,
沒有任何人能破壞這美好的夜晚。

cause all I want
Is for you to hold me now
And we can make it
Through this night together
All I need
Is for you to show me how
Cause nothing can stop this
Feeling of forever
我所要的,是你現在擁我入懷,
讓我們整夜擁抱。
我所需要的,是你現在能讓我知道,
沒有任何事能停止這種永恆的感覺。

The world is ours tonight
As long as we just believe
The feelings that we hold inside
Are in every heart that beats
今晚,我們擁有整個世界,
只要我們願意相信。
我們所擁有的感覺,
存在我們的心中。


Cause all I want
Is for you to hold me now
And we can make it
Through this night together
All I need
Is for you to show me how
Cause nothing can stop this
Feeling of forever
我所要的,是你現在擁我入懷,
讓我們整夜擁抱。
我所需要的,是你現在能讓我知道,
沒有任何事能停止這種永恆的感覺。

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=avivian&aid=7190627