網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Tiffany----Promises Made
2011/01/28 17:51:22瀏覽662|回應0|推薦3

這也是Tiffany首張專輯中的作品。

這張專輯有很多首非常不錯的歌,Tiffany的初出擊就是一個驚人的成功,
然而第二張專輯之後很快地便走下坡了,非常可惜。

這是一首傷感的歌曲,輕快的旋律中卻有著沉沉的悲傷,
也是一首很動聽的歌曲。

http://www.youtube.com/watch?v=S16mjLafx1M&feature=related



You said goodbye
and broke this heart inside of me
teardrops fell
like hours to eternity
the room was silent
as some forgotten melody
your words of steel
still echo in my memory
你說再見,也將我的心撕裂,
流下的淚,讓時間成為永遠。
房間的寂靜像是某一首被遺忘的旋律,
你堅定的言語,仍然迴聲在我的記憶。

Promises made, promises broken
曾許下的諾言終究破滅了。

I thought we had a chance
to really make it last
now the future looks to me
like some unwelcome guest
ill be alright
as soon as I get over you
but this time it wont be
such an easy thing to do
我們曾有機會繼續下去,
如今我不願去想像未來。
直到我將你淡忘,我將能讓自己好轉,
然而這一次,將不會這麼容易了。

Promises made are
promises broken
曾許下的諾言終究破滅了。

Caught up in the sorrow
Tangled in dreams
in the lonely hours
of silent screams
in the heart of the darkness
I break down
I feel the spirit of you
all around
悲傷在夢裡糾結,
我在寂寞的時刻無聲嘶吼,
心中的痛苦讓我崩潰,
我感覺到你的氣息就在我的周圍。

Promises made are
promises broken
曾許下的諾言終究破滅了。

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=avivian&aid=4813313