網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Europe----Let The Good Times Rock
2011/04/27 08:57:04瀏覽954|回應0|推薦4

這是Europe第四張專輯"Out Of This World"中的作品。

這張專輯的製作過於精緻,加上吉他手John Norum的離團,
曲風走向略偏重keyboard的表現,以致於削弱了搖滾的氣勢,
然而卻因此走向華麗的曲風,呈現另一種面向的Europe。

這首歌曲活潑而奔放,此時期的表演風格也是光彩奪目,
站在高峰上的意興風發展露無遺,這是Europe的璀璨時期。

 (mv) https://youtu.be/7FckTNOTwEk


You say that you want me
I hope that you do
Cause tell me just where I would be in this world
Without someone like you
妳說妳渴望著我,
我希望妳確是如此。
告訴我,若是沒有像妳這樣的人,
我將身在何處。

When you say that you need me
Like only you can
Oh baby you don´t really know what you´ve done
To the heart of this man
當妳說妳需要我,
就像妳唯一能說的,
喔,baby,妳真的不知道妳對我的心做了什麼。

So baby tonight we will celebrate
And talk of the times til it gets real late
Yes baby tonight we´ll appreciate
Just what we´ve got
So let the good times rock
Baby,今晚我們將一起狂歡,
我們要談談這段時間裡的事,直到深夜,
Baby,今晚我們將衷心感謝我們所擁有的,
就讓我們盡情搖滾吧。

Oh when you squeeze me
And say that you care
There´s nothin´ I know that could drag me away
When that feelin´ is there
當妳緊擁著我,說妳在乎我,
我知道,沒有什麼可以動搖我,
只因這感覺如此強烈。

Oh the way that you move me
And makin´ me feel
Well I could have sworn that I lived in a dream
If it wasn´t for real
妳靠近我的方式,以及妳讓我感受到的一切,
如果那不是真的,我發誓,我就像活在夢裡。

Oh baby tonight we will celebrate
And talk of the times til it gets real late
Yes baby tonight we´ll appreciate
Just what we´ve got
So let the good times rock
Baby,今晚我們將一起狂歡,
我們要談談這段時間裡的事,直到深夜,
Baby,今晚我們將衷心感謝我們所擁有的,
就讓我們盡情搖滾吧。

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=avivian&aid=5135978