網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Europe----Paradize Bay
2011/04/21 19:34:08瀏覽615|回應0|推薦7

這是Europe首張專輯裡的一首歌,
是他們初試啼聲的作品。

詞曲之間充滿著年輕氣盛的志氣昂揚,
Joey Tempest青澀而衝勁十足的歌聲,
與後來的狂野及現在的厚實非常不同,
年輕的熱情,唱出單純而奔放的搖滾。

https://youtu.be/BPN5o_20Jlw

 Lay your hand upon my shoulder say something
That I want to hear
Time will wash out every trace of sadness
If only you are near
將妳的手搭在我肩上,說些我想聽的話。

若是妳靠近我,時間將洗去所有感傷的痕跡。

Ive tried so hard just to be somebody
But now Im found
我努力想成為一個了不起的人,
如今我受到了矚目。

And we can be together
And travel far away
And we can love forever
In some old Paradize Bay
我們能在一起,旅行到遙遠的地方。

我們能永遠相愛,在古老的Paradize海灣。

Carry me oh bring me out of fantasy
And tell me this is real
Tell me that you wont give up
And tell me its a good thing to feel
帶我離開白日夢,

告訴我這是真的,
告訴我妳將不會放棄,
告訴我這感受真不錯。

The wind is carrying your voice
The message is " Dont ever walk away "
And the only answer I can give to you
Is that Im always gonna stay
妳的聲音隨著風揚起,

妳說著"永遠不要離開",
我唯一能回答妳的就是,
我將永遠留下來。

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=avivian&aid=5081646