網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Europe----Never Gonna Say Goodbye
2010/08/24 00:04:07瀏覽850|回應0|推薦0

這是Europe在"Le Baron Boys" Demo中的一首歌曲,
Joey Tempest用了一種特殊的唱腔詮釋這首歌,
剛開始聽,我都有點認不出是他的聲音了。

這首歌展現著青春的任性,
不顧一切的愛,是那麼地勇往直前,
藉由Joey狂野不羈的嗓音,
傳達出一種單純的熱情,一種年輕的叛逆。

https://youtu.be/rj9DUtQZ3as

Another day you didnt go to school,
you were in my arms breakin all the rules
Another night without you by my side,
This aint the way to spend our lives
在另一天,妳沒有上學,
妳違反所有的規則,投入我的懷抱中,
而在另一個夜,妳卻沒能在我身旁,
我們不該這樣過日子。

Sometimes I wanna leave this town
Find a better place where they wont put us down
I know time is on our side, so Im hangin on somehow

有時候我想要離開這個城鎮,
去尋找一個比較好的地方,在那兒沒有人能壓迫我們。
我知道我們有足夠的時間,所以我設法努力著。

Never gonna give you up
Never gonna say goodbye
As long as were together baby well survive
Never gonna let you go
Never gonna turn away
Cause I dont wanna lose you
Never gonna give you up
永遠不會放棄妳,永遠不會說再見,
只要我們在一起,我們就能活下去,
永遠不會讓妳走,永遠不會轉過身,
因為我不願失去妳,永遠不會放棄妳。

People talk about us on the street
Rumors fly everytime we meet
But we dont never have to be ashamed
Our love is real it aint no game
人們在街上談論著我們,
每當我們相遇,謠言便傳開,
然而我們不必覺得羞愧,
因為我們的愛並不是遊戲。

You say that we should hide away
I promise baby we dont have to be afraid
I know time is on our side, weve just gotta hang on somehow

妳說我們應該躲藏起來,
我答應妳,我們不需要害怕,
我知道我們有足夠的時間,我們已設法努力著。

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=avivian&aid=4346182