網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Europe----Little Bit Of Lovin'
2010/08/22 21:40:51瀏覽792|回應0|推薦1

在 "Prisoners In Paradise" 專輯中,
這首歌與 "Girl From Lebanon" 是 Joey Tempest 最愛的兩首歌,
Joey認為它與 "Rock the Night" 類似,有著Europe的風格。

這首歌展現著不羈的狂野,強烈的樂音加上狂放的嘶吼,
肆無忌憚地傾瀉著沸騰的情緒,又是一首爆發力十足的作品。

Give a little bit of lovin
And Ill treat you right
Give a little bit of lovin
And Ill stay the night
給我一點點愛,我將好好地對待妳,
給我一點點愛,今晚,我將留下來。

Just like a gypsy

I come to town
Ive been longin for that girl
I left behind
I might be a fool yeah
But come what may
Ive been lovin every minute
Everyday
就像個吉普賽人,我走入城中,
一直渴望著那個被我捨棄的女孩。
我可能是個傻瓜吧,但無論如何,
每一天,每個時刻,我都一直愛著她。

Give a little bit of lovin

And Ill treat you right
Give a little bit of lovin
And Ill stay the night
給我一點點愛,我將好好地對待妳,
給我一點點愛,今晚,我將留下來。

I dont need nobody

I stand alone
But theres a woman that I
Like to call my own
I aint got the money
To make her shine
But Ive got plenty other ways
To make her mine
我不需要任何人,我孤獨地站著,
然而我喜歡的女人在呼喚我,
我沒有錢讓她變得耀眼,
然而我有很多其他的方式讓她愛我。

Give a little bit of lovin

And Ill treat you right
Give a little bit of lovin
And Ill stay the night
給我一點點愛,我將好好地對待妳,
給我一點點愛,今晚,我將留下來。

You got to give me some lovin

Im gonna make you feel so good
給我一些愛,我將讓妳有美好的感覺。

Shes got deadly eyes

A twisted mind
Shes one in a million
One of a kind
Cold chills runnin
Down to the bone
She gives me lovin
Like Ive never known
We tumble and roll over
Til the break of day
Shes so wild
Blows my world away
With her theres nothin
I wouldnt do
Baby weve got something
To hold on to
Lay it down and its plain to see
The womans got the best of me
她有著致命的雙眼,以及迂迴的心性,
她是那麼獨特,儘管寒冷徹骨,她給了我她的愛,
就像我從未經歷過的,我們纏綿到天明。
她如此狂野,吹動了我的世界,
有了她,我便能做任何事。
Baby
,我們有著一直堅持的東西,
放棄吧,一切將清晰可見,
那女人已擁有最美好的我。 

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=avivian&aid=4339397