網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Europe----Tomorrow
2010/08/10 13:31:06瀏覽642|回應0|推薦3

這首歌完全沒有搖滾的味道,
是一首柔美雋永的抒情詩,
帶著淡淡的憂愁,
對未來感到茫然的男孩,
仍期盼著女孩堅定而溫柔的支持。

逐夢的路上,孤獨寂寞的心,
仍需要可以依靠停泊的港灣。

https://youtu.be/mGPxQOHPkeY


Will you be there beside me
If the world falls apart
And will all of our moments
Remain in your heart
Will you be there to guide me
All the way through, I wonder will you
當這個世界崩落破碎,妳是否還能在我身邊?
所有逝去的時間是否能永留在妳的心中?
妳是否還會在那兒遠遠地引領著我?

Walk by my side, and follow my dreams
And bear with my pride, as strong as it seems
Will you be there tomorrow
在我身旁陪著我走,跟隨著我的夢,
寬容我的驕傲,有著像這樣的強大力量,
明天,妳是否仍在?

Will you be there beside me
As time goes on by
And be there to hold me
Whenever I cry
Will you be there to guide me
All the way through, I wonder will you
當時間繼續前進著,妳是否會在我身邊?
當我哭泣時,妳是否會在那兒擁抱著我?
妳是否還會在那兒遠遠地引領著我?

Walk by my side, and follow my dreams
And bear with my pride
Will you be there
Will you be there tomorrow

在我身旁陪我走,跟隨著我的夢,寬容我的驕傲,
妳還會在那兒嗎?
明天,妳是否仍在?
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=avivian&aid=4304232