網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Europe----Halfway To Heaven
2010/08/09 22:36:42瀏覽491|回應0|推薦1

這首歌曲活潑奔放,
熾熱的情懷在熱情的旋律中毫無保留。
Joey 狂
放的歌聲,唱出了最熱烈的想望。

激情的氛圍,流動著狂野的節奏。
https://youtu.be/6TYBSHHGXXE

Another day has come
Cant face it on my own
I almost let you walk away
I guess I should have known
Ill give it to you straight
Cause some things just cant wait
Ive got to make it up to you
And Ill pray its not too late
又是另一天的到來,
我無法自己去面對,
幾乎要讓妳離開了,
我似乎已經知道,我將把自己交給妳,
只因有些事已無法再等待,我必須對妳補償,
我祈求一切還不算太晚。

Cause when you look at me
With those sad blue eyes
It stops me cold and I realize
Youre all I need tonight
因為當妳用那憂鬱的藍色雙眼看著我的時候,
頓時驅走了寒冷,也讓我知道今晚我完全需要妳。

Were halfway to heaven
Lyin beside you on a night
So still
Were halfway to heaven
I ask you if youll stay and baby
Say you will
我們正在前往天堂的半路上,
躺在妳的身旁,夜晚是如此安靜。
我們正在前往天堂的半路上,
我問妳是否能留下,
Baby,希望妳願意。


So whats a man to do
To get it through to you
Another lost and lonely night
Would break this heart in two
我所能做的,就是把自己交給妳。
另一個失落與寂寞的夜晚,
足以將這顆心撕裂成兩半。


So lets take a chance
And itll be alright
Just put your trust in me tonight
Girl were almost there
何妨與我一起冒個險,
那將會非常美好,
今晚請相信我,
我們幾乎快到達了。

Were halfway to heaven
Theres something magic
Bout the way you kiss
Were halfway to heaven
Runnin with you baby
On a night like this
Were halfway to heaven
I never dreamed that
I could get this high
Were halfway to heaven
Girl I couldnt leave you
Even if I tried
我們正在前往天堂的半路上,
妳的吻有著神奇的力量,
我們正在前往天堂的半路上,
像這樣與妳在夜晚奔跑著,
我們正在前往天堂的半路上,
從未夢想過我會如此的興奮,
我們正在前往天堂的半路上,
即使我試過了,我仍無法離開妳。


You got me captured
In a crazy spin
You got me so I just
Cant tell the shape Im in

妳讓我陷入了天旋地轉,
我已無法形容自己現在的模樣。

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=avivian&aid=4303572