網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Europe----I'll Cry For You
2010/08/10 11:20:18瀏覽576|回應0|推薦1

輕快的樂曲,道出了初陷愛情的男孩的心聲,
因為愛情的到來而措手不及,
因為混亂迷惘而感到不安,
長久以來的追尋終於有了答案,
愛,原來是描述感覺的一個字。

https://youtu.be/7yAwkvK3Mjw

I never dreamed thatI could fall
But somethings come over me
Now Im sittin starin at the wall
Afraid for my sanity
我從未夢想過自己會墜入情網,
然而這一天竟然發生了,
現在我坐在牆邊成為了主角,
我擔心自己是否神智清楚。

The sound of your voice
The touch of your skin
Its hauntin me
Im still tryin to come
To my senses
But I cant look back
So Im takin my chances
妳的聲音. 妳的碰觸,
攪亂著我的心,
我仍然試著回到自己
的感覺,
然而我無法回頭看,
所以我決定冒險試試。


I wanna give you my heart
Give you my soul
I wanna lay in your arms
Never let go
Dont wanna live my
Life without you
But I know when youre gone
Like a fire needs a spark
Like a fool in the dark
Ill cry for you
我要將我的心與靈魂交給妳,
我要躺在妳的臂彎,永遠不離開,
我的生命不能沒有妳,
然而我知道妳何時離開,
就像爐火需要火花,
就像黑夜裡的傻瓜,
我將為了妳而哭泣。

Wonderin why Im nunnin scared
From what I belive in
I know that love
Is just another word
To say what Im feelin
想知道為什麼我會害怕我所相信的事,
我知道愛只是描述我的感覺的另一個字。

For once in my life
The future is mine
Its callin me
Ive been searchin so long
For an answer
But its too late now
So Im takin my chances
曾經在我生命中,
未來也將屬於我,

它正呼喚著我。
為了一個答案,我已找尋了好久,
然而現在已經太遲了,
所以我決定冒險試試。

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=avivian&aid=4303567