網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Europe----Sweet Love Child
2010/08/09 19:00:09瀏覽664|回應0|推薦0

Europe的創作中,並沒有太多的情歌,
這首歌曲,含蓄中有著熱情,
緩慢沉重的節奏中,充滿感情的男聲意猶未盡地唱著他的感動,
懷念著一個如夢的夜晚,甜蜜美好的纏綿。


she stands in the door way
in the pale moonshine
when she looks at me
every part of me
brings my soul back to life
她擋著門站著,在微弱的月光下,
當她注視著我,注視著全部的我,
將我的靈魂帶回了我的生命。

Eyes like a rainbow
they cut right through
Oh Im lost in time
all through my mind
Im in love what can I do
她的雙眼就像彩虹,
不偏不倚地穿透了我,
我迷失在時間裡,
我完全陷入愛中,我該如何做?

Sweet love child...
甜美的愛啊...

I shiver, I shiver and shake
Its been a long, long time
When she touches me, every part of me, ooh
just comes back alive
我顫抖了很久,
當她碰觸著我,
讓我感覺重新活了起來。


She rides like the wind
on a summers night
and she gives and takes
in the love she makes
She does everything so right
在夏天的夜晚,她就像風一樣,
把她的愛帶給了我,
她所做的一切是如此的完美。

my sweet love child
Sweet Love Child
我甜美的愛啊....

By the light of the morning
ohh like an angels sigh
I can feel her breath
lying next to me
with the world locked outside

在晨光中,就像天使的嘆息,
我能感受到她的呼吸,
躺在她身旁,全世界彷彿只剩下我們。


I can feel
a taste so sweet...
yeaahh..
and she gives me love
all the precious love
It makes my life so complete
我能感覺到,那甜美的滋味,
她給了我愛,完全珍貴的愛,
讓我感覺到生命如此完整。


sweet love child
甜美的愛啊...

she stands in the door way
in the pale moonshine
她擋著門站著,
在微弱的月光下。

my sweet love child
so sweet
我甜美的愛啊.....

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=avivian&aid=4302446