網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Europe----Last Look At Eden
2010/07/21 22:03:01瀏覽913|回應0|推薦4

這首歌氣勢磅礡,讓人感受到Europe的威力正席捲而來。

告別了美好的伊甸園,為另一個遠大的夢想而戰,
蓄積了充沛的能量再度出發,Europe要大舉攻佔歌迷的心,
"Last Look At Eden" Tour 再度走遍世界,
喚醒了沉寂已久的搖滾熱情,
也為Europe的歷史寫下新的一頁。

(mv) https://youtu.be/y48PTClxPVw

Im calling out tonight.
I wanna feel his might
And I wont be quiet.

今晚,我要求挑戰,
我要感受他的實力,
我將不再沉默。

Cause Ive seen the truth
Wanna fight for you.
And we just cant buy it.
因為我已了解事實,
我要為你而戰,
我們不能認輸。

This is your life.
Are you gonna stand by.
And take
這是你的人生,
你還要再等待嗎?

One last look at Eden.
Just stop believing and walk away.
This could be our moment.
Time that we own it.
I wanna hear you say
Come with me.
最後再看一眼伊甸園,
停止去相信,而後輕易地獲勝。
這可能是我們的關鍵時刻,
我們擁有現在的時間,
我想聽你說,
來吧,與我同行。

Are you still not there.
The ones who really care.
Whos open minded.
你還是沒在那兒嗎?
真正關心的人們,
擁有著坦誠開放的心。

This is your life.
Are you gonna stand by
And take
這是你的人生,
你還要再等待嗎?

One last look at Eden.
Just stop believing
And walk away.
This could be our moment.
Time that we own it.
I wanna hear you say
Come with me.
最後再看一眼伊甸園,
停止去相信,而後輕易地獲勝。
這可能是我們的關鍵時刻,
我們擁有現在的時間,
我想聽你說,
來吧,與我同行。

One last look at Eden.
Just stop believing
And walk away.
最後再看一眼伊甸園,
停止去相信,而後輕易地獲勝。

Time that we own it.
I wanna hear you say
Tonight
Come with me.
我們擁有現在的時間,
我想聽你說,
今晚,與我同行吧。

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=avivian&aid=4246946