網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Europe----Wake Up Call
2010/07/20 22:19:27瀏覽584|回應0|推薦1

如同歌名的意義,這首歌曲真能振奮人心!
強而有力的鼓聲,帶來了強烈的震撼,
間奏的吉他Solo,更是將整首歌推上最高潮,
擁有著鐵嗓的Joey Tempest,聲音表現毫不遜於如此強烈的樂音。
喚醒沉睡的心靈,Come on, Lets rock!

https://youtu.be/C-6KwfagLlU

Hello, what keeps you going
the way were running through these years
I guess their showing
Hello, 是什麼讓你繼續前進?
我們已持續了這些年,
我想應已明顯可見。

I dont have no clever lines
to explain my state of mind
well it doesnt matter
Its just a while since I could feel
this song is what I need
like a wake up call
我沒有精準的語句來解釋我的內心,
然而沒有關係,
自從我能感覺到,已有一段時間,
這首歌是我所需要的,
就像能喚醒人的呼叫。

Hello, what made you come here
you defy all kinds of logic
when you dont stay clear
Hello, 是什麼讓你來到這裡?
你反抗了所有的邏輯,
當你不再維持著清晰與條理。

I dont talk the way you do
I guess you feel the same way too
but it doesnt matter
we meet somewhere in between
this song and what we need
like a wake up wake up call
我不想以你的方式說話,
我猜想你也有同樣的感受,
然而沒有關係,
我們會在這首歌與我們所需要的之間交會,
就像能喚醒人的呼叫。

Were just laying down this track
guess Ill have to call you back
but it doesnt matter
well connect again one day
and the song will find its way
like a wake up wake up call
我們捨棄了既定的軌跡,
我猜想將必須叫喚你回頭,
然而沒有關係,
有一天,我們將再次結合,
而這首歌將找到它的方向,
就像能喚醒人的呼叫。





( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=avivian&aid=4243768