網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Joey Tempest & John Norum----We Will Be Strong (II)
2010/07/20 08:49:01瀏覽865|回應0|推薦0

這是首屬於Joey與John的友情之歌。
詞曲之間,娓娓道出兩人曾經的心聲。

在年少的歲月裡,原本只能孤獨地自我追尋,
直到終於認識志趣相投的友伴,讓追求理想的路途不再孤單,
與摯友共同激盪出的火花,是如此壯觀與燦爛!

雖然曾經分道揚鑣,再聚首之後,結合了各自的豐富歷練,
這兩個多年的好友,表現出的是絕佳的默契,
曾經一起玩音樂的年輕小子,現在的他們,是一起享受音樂的熟年夥伴!

(mv) https://youtu.be/v6zp1dfYftQ

You know that we belong,
we belong together,
together well be strong
你知道的,我們屬於彼此,
結合在一起,我們將有著強大的力量。

You know that we belong,
we belong together,
together well be strong
Oh is it true, its down to me and you
你知道的,我們屬於彼此,
結合在一起,我們將有著強大的力量,
對於我和你而言,確實如此。

Ive been thinking about the days we had
We were younger then
Didnt need nobody else
Ive been waiting for this day to come
It was magic then, it could be again
回想我們曾經共有的歲月,
那時我們正年輕,
獨來獨徃,不認為需要任何人,
我期待著這一天的到來,
那是多麼神奇的事,而它能夠再次發生。

I was looking at the sky
Before I knew your name
Needed something to believe in
Something to ease the pain
在認識你之前,我總是凝視著天空,
需要某些事讓我相信與認同,
需要某些事來緩和我的痛苦。


When Im down feeling lost and blue
When Im down I hear you whisper
When Im gone, all I want to do is to talk to you
Its down to me and you
當我低落時,我感到失落與憂鬱,
當我低落時,我聽到你的輕聲低語,
當我離開之後,我最想做的就是向你傾訴,
我們之間,就是這樣的。

Ive been thinking about the choices we made
Without a word we went separate ways
Now here we stand after all this time
Its plain to see
It was meant to be
回想我們曾做的選擇,
沒有任何商量,我們便分道揚鑣,
經過了這段時間,如今我們再度相聚,
很清楚地,這是多麼有價值的事。

When Im down fe eling lost and blue
When Im down I hear you whisper
When Im gone, all I want to do is to talk to you
Its down to me and you
當我低落時,我感到失落與憂鬱,
當我低落時,我聽到你的輕聲低語,
當我離開之後,我最想做的就是向你傾訴,
我們之間,就是這樣的。

You know that we belong,
we belong together,
together well be strong
你知道的,我們屬於彼此,
結合在一起,我們將有著強大的力量。

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=avivian&aid=4240612