網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
#親愛的表妹....一定要幸福喔#
2008/04/29 13:31:28瀏覽427|回應1|推薦4

首先祝表妹你新婚快樂~三年抱兩~~豬圓肉潤~老公錫錫先~~

結果我呢個表姐就帶住一個瞓得3粒鐘...

本身已經好豬o下再豬d的豬頭去參加呢個豪華婚禮啦...

我未試過好認真...咁有心機咁去睇人地d結婚架...

亞表妹呢一輯....好自然.....好有feel.....好靚....yeah到痺.....

總之就..........型啦.........!!

成晚就係對住d花食野.....

雖然看似好普通.....不過食左有種好冧的感覺...

唔通係落左野嘅....!?!?...

影左d相架.....慢慢回味囉.....

真係未試過食咁多野....12道菜我食足晒....

因為好啱我口味之外....仲好鬼好味.....

結果咪飽到行唔郁之嘛....

 

 

親愛的表妹 :

你真係好靚女....靚爆呀....!!

終於, 你們決定攜手走向人生的另一個階段

我笑著為你祝福

千言萬語有太多的話想要對你說

但又不想叨叨不休

不管是感情還是婚姻都是要用""去好好經營的

我相信你會努力去做

畢竟能走到今天大家都不容易

互信互諒包容%

祝你同表妹夫開開心心.... ...甜甜蜜蜜.....直到永遠....亞門....

抵抵錫先...

不過因為你都結埋婚...

很多親朋戚友不停追問我同一個問題

就是

【幾時輪到你結婚呀?】

實不相暪

我和BB都是一個不喜歡應酬的人

所以擺酒真的可免則免罷了!

我和BB一早已經有了共識!

簡簡單單便可以了!

我的親友都很喜歡BB

個個都問我幾時啦而家...點算先...!?!

表妹....你好野........!!!

 

表姐上

 

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=1824637

 回應文章

Rinka
等級:8
留言加入好友
Hello ~
2008/04/29 13:46

妳是香港朋友嗎?

♡ღ深紫友里ღ♡(NaNa1437) 於 2008-04-29 13:54 回覆:
係呀.