網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
4月18日.....一個美好的日子.....
2008/04/18 02:20:02瀏覽658|回應0|推薦21
  4月18日.....一個美好的日子.....

表妹結婚了.........!!!

前幾日表妹已打電話

千叮萬囑我地全家人去參加呢個豪華婚禮啦...

為左咁......我今天請左日假..

俾晒面你架啦....抵抵錫先...

記得話過,甘大個女從來都無試過身邊好朋友結婚,

都無機會做姐妹,伴娘就更加唔洗諗啦

終於系這日,俾我如願可以寫寫感受....

我听日會影多d相...可以慢慢回味呀.....

本想早d瞓.....

誰不知無啦啦醒左去一個小便之後我就瞓唔返啦...

唔知係唔係因為太興奮呢?定係擔心唔知醒?

唉~~

唔通听日我要帶個豬頭去參加呢個豪華婚禮呀...

嘩........邊位呀.....?!?!

係你呀...豬頭小姐....

我唔想做豬頭表姐去飲啊......

 

豬精....求你放過我吧......

放過我吧......放過我吧......放過我吧......

唔好上我身啦......

好........就俾面你啦........我去訓啦.....

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=1792610