網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
孫曉雅大使
2023/10/02 10:36:28瀏覽334|回應2|推薦12

I’m so happy to see this episode of 暐瀚’s small talk to 孫曉雅大使。I left  for America right around the time when you started your new career in Taiwan back thirty some years ago . Glad to see your era in Taiwan is your “anni mirabiles”(璀璨年華)。Your graciousness and elegance are both genuine and sui generis. The Republic of China is blessed to have you as a US ambassador. Congratulations to your new tenure and I thank you for your wholehearted devotion to my homeland country.👌👏🙏❤️

( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=GolfNut&aid=179935040

 回應文章

GolfNut — 無心的邂逅
等級:8
留言加入好友
韓國的杭州慘案
2023/10/04 11:11

大陸更不用講:


GolfNut — 無心的邂逅
等級:8
留言加入好友
事情真有那麼簡單嗎?我們誰沒大腦?
2023/10/04 02:41

縱使林北好油自導自演是事實也無法掩蓋民進黨趁台灣蛋蛋危機大撈特撈貪污舞弊的事實,兩者可以同時為真。

還有,誰能證實林北好油的坦白承認是真的,不是被民進黨威脅逼迫出來的?如果民進黨告訴他,你承認自己自導自演,我們就放過你,也不再追殺你妻小,你退出江湖,我們給你一億安家費,怎麼樣?你可以從此退休。划算吧?要不要考慮接受?要是我可能會。要知道在民進黨手裡這件恐嚇案是永遠辦不出來的,林北好油的威脅隱憂會永遠掛在那裡。民進黨是比共產黨更優異的共產黨,只有更壞沒有比較笨,不是嗎?

每件事都有原因,林北好油忽然承認自導自演當然也不會無緣無故。