網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
【 笑話】 Praying Parrots會祈禱的鸚鵡
2012/04/10 09:14:08瀏覽381|回應0|推薦2
A lady approaches a priest and tells him, "Father, I have a problem. I have two talking female parrots,but they only know how to say, 'Hi, we are prostitutes. Do you want to have some fun?'"

一名婦女向神職人員求助,她說:「神父,我遇到問題。我有兩隻會說話的鸚鵡,可是牠們只會說,『嗨,我們是妓女,你想樂一下嗎?』」

"That's terrible!" the priest exclaimed, "Bring your two talking female parrots over to my house and I will put them with my two male talking parrots. Your female parrots will learn to pray."

神父怒道:「太不像話了!把你的母鸚鵡帶到我家,我會把牠們和我兩隻會說話的公鸚鵡放在一起。你的鸚鵡將學會祈禱。」

The next day, the lady brings her female parrots to the priest's house. The priest's two male parrots are holding rosary beads and praying in their cage.

婦女隔天把母鸚鵡帶到神父家。神父養的兩隻公鸚鵡在籠子裡,正抓著念珠禱告。

The female talking parrots say, "Hi, we are prostitutes. Do you want to have some fun?"

母鸚鵡說:「嗨,我們是妓女,你想樂一下嗎?」

One male parrot looks over to the other male parrot and screams, "Put the Bibles away -- our prayers have been answered!"

其中一隻公鸚鵡興奮的對另一隻公鸚鵡叫說:「把聖經收起來,我們的祈禱已經應驗了!」



( 休閒生活笑話 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=1698&aid=6315426