網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Aerosmith - I Don't Want to Miss a Thing
2023/05/14 05:55:11瀏覽56|回應0|推薦0

     最近又再度愛上 STEVEN TYLER

    誰能橫越半世紀  還能唱出如此動聽的歌  真是太強了

I could stay awake just to hear you breathing 我可以徹夜不眠,只靜靜著你的呼吸

Watch you smile while you are sleeping 凝視你熟睡時的可愛笑容

While you're far away and dreaming 當你悠游於那遙遠的夢境

I could spend my life in this sweet surrender 我願一生臣服於你的魅力下

I could stay lost in this moment forever 我能永久沉浸在有你相伴的時光

every moment spent with you Is a moment I treasure 珍惜和妳在一起的             每一刻

* Don't wanna close my eyes 我不願闔上我的眼

   I don't wanna fall asleep 我不願進入夢鄉 '

     Cause I'd miss you, babe 因為我會想念妳寶貝

     And I don't wanna miss a thing 我不想錯過任何一件事

      'Cause even when I dream of you 因為即使我夢見你

     The sweetest dream will never do 仍無法和親眼看著你的幸福相比

        I'd still miss you, babe 我仍會想念著你

     And I don't wanna miss a thing 我不想再錯過任何一刻美好

        Lying close to you 臥在你身旁

      eeling your heart beating 感受你心搏動

   And I'm wondering what you're dreaming 我好奇你究竟做了什麼甜蜜的夢

   Wondering if it's me you're seeing 好奇我是否是你夢裡,那讓你幸福微          笑的人

   Then I kiss your eyes and thank God we're together 我親吻你的眼,           由衷感謝上帝使我倆能在一塊

     And I just wanna stay with you In this moment forever, forever and        ever 而我只想永遠與你停留在這刻…永遠 *

    I don't wanna close my eyes 我不願闔上我的眼

    I don't wanna fall asleep 我不願進入夢鄉

   'Cause I'd miss you, babe 因為我會想念妳寶貝

    And I don't wanna miss a thing 我不想錯過任何一件事

   'Cause even when I dream of you 因為即使我夢見你

   The sweetest dream will never do 仍無法和親眼看著你的幸福相比

    I'd still miss you, babe 我仍會想念著你

     And I don't wanna miss a thing 我不想再錯過任何一刻美好

    I don't wanna miss one smile I don't wanna miss one kiss 我不想錯過         你一個燦爛的微笑或一個甜蜜的吻

    Well, I just wanna be with you Right here with you, just like this 我只          想和你待在一塊

     I just wanna hold you close 我只想你緊緊地伴著我

       Feel your heart so  close to mine 感受我的心,你的心

    And just stay here in this moment For all the rest of time 我願剩下的                  日子都依偎在你身旁

   * Don't wanna close my eyes . 我不願闔上我的眼

    I don't wanna fall asleep 我不願進入夢鄉

    'Cause I'd miss you, babe 因為我太想念妳了寶貝

    And I don't wanna miss a thing 我不想錯過任何一件事

    Cause even when I dream of you 因為即使我夢見你

     The sweetest dream will never do 仍無法和親眼看著你的幸福相比

    I'd still miss you, babe 我仍想念著你

    And I don't wanna miss a thing 我不想再錯過任何一刻美好

    * I don't wanna close my eyes 我不願闔上我的眼

   I don't wanna fall asleep 我不願進入夢鄉

   'Cause I'd miss you, babe 因為我會想念妳寶貝

  And I don't wanna miss a thing 我不想錯過任何一件事

   'Cause even when I dream of you 因為即使我夢見你

   The sweetest dream will never do 仍無法和親眼看著你的幸福相比

   I'd still miss you, babe 我仍會想念著你

  And I don't wanna miss a thing 我不想再錯過任何一刻美好

  Don't wanna close my eyes 我不願闔上我的眼

don't wanna miss a thing 我不願進入夢鄉,我不想再錯過任何一刻美好

( 心情隨筆心情日記 )
回應 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=vivian202048&aid=179192990